معرفی جدیدترین فاکتورهای سئو در سال 2019 (بخش دوم)

 در بخش اول این مطلب سعی کردیم به برخی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو در سال 2019 شامل: تولید محتوای ارزشمند، افزایش تعداد بک‌لینک‌های وب سایت و نمایش صحیح وب سایت در موبایل اشاره کنیم. در ادامه این مطلب نیز مروری بر اهمیت سئو خواهیم داشت و سایر فاکتورهای سئو در سال 2019 را به شما معرفی خواهیم کرد. 

معرفی جدیدترین فاکتورهای سئو در سال 2019 (بخش دوم)
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    همانطور که در بخش اول این مطلب اشاره کردیم گوگل هر بار لیستی از پارامترهایی جهت افزایش رتبه سئو وب سایت‌ها منتشر می‌کند که این پارامترها برای ربات‌ها و کرولرهای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند از این‌رو اگر بتوانید از آن‌ها در وب سایت خود استفاده کنید، پس از مدت زمان کوتاهی می‌توانید لینک وب سایت خود را در صفحه نتایج جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو بین لینک‌های اول تا پنجم ببینید. البته همانطور که اشاره کردیم تنها استفاده از برخی پارامترها و تکنیک‌های کلیدی که گوگل به آن‌ها اشاره کرده است برای افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کافیست. در بخش اول این مطلب سعی کردیم به برخی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو در سال 2019 شامل: تولید محتوای ارزشمند، افزایش تعداد بک‌لینک‌های وب سایت و نمایش صحیح وب سایت در موبایل اشاره کنیم. در ادامه این مطلب نیز مروری بر اهمیت سئو خواهیم داشت و سایر فاکتورهای سئو در سال 2019 را به شما معرفی خواهیم کرد. 

     

     فاکتورهای سئو

     

    اهمیت سئو سایت 

    همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، سئو سایت مانند قلب انسان است که درصورت نبود آن، انسان نمی‌تواند زندگی کند و می‌میرد. درواقع وب سایت نیز بدون داشتن اصول سئو هیچ کاربردی ندارد. چراکه شما با این هدف به طراحی سایت روی می‌آورید که زمینه‌ای برای دیده شدن در دنیای وب داشته باشید اما این سئو است که اجازه می‌دهد وب سایت شما در دنیای وب دیده شود و از این طریق کسب‌‌و‌کار شما به کاربران اینترنت معرفی گردد و درنتیجه فروش شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند. درواقع استفاده از اصول سئو رتبه نمایش وب سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل را افزایش می‌دهد. اما فراموش نکنید که کاربران تنها بر روی لینک اول تا پنجم در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل کلیک می‌کنند بنابراین باید تا حدی بر روی سئو سایت خود کار کنید که جزو لینک‌های اول تا پنجم در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل باشد.

     

    مهم‌ترین فاکتورهای سئو در سال 2019

     

     فاکتورهای سئو

     

    از ویدئوهای آنلاین در وب سایت خود استفاده کنید

    شاید باورتان نشود اما لازم است بدانید که 43 درصد از کاربران اینترنت تمایل دارند وارد وب سایت‌هایی که محتوای ویدئویی در آن‌ها آپلود شده است شوند و به صورت آنلاین آن ویدئوها را تماشا کنند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای تولید محتوای نوشتاری بلند بالا از محتوای کوتاه در کنار محتوای ویدئویی استفاده کنید. چراکه کاربران تمایلی ندارند متن‌های خیلی طولانی را مطالعه کنند و بیشتر دوست دارند با تماشای آنلاین ویدئوها خیلی سریع‌تر به آن چیزی که دنبالش هستند برسند. بنابراین سعی کنید از ویدئوهای کوتاه اما ارزشمند در وب سایت خود استفاده کنید توجه داشته باشید که این ویدئوها می‌تواند به صورت آموزشی، خبری یا برای تبلیغات برند و کسب‌و‌کار شما باشد. 

     

    سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

    حجم محتوایی که در وب سایت خود استفاده می‌کنید از اهمیت بسزایی برخوردار است. چراکه محتوایی با حجم بالا سرعت وب سایت شما را کند می‌کند و موجب می‌شود که کاربران خیلی سریع وب سایت شما را ترک کنند. توجه داشته باشید که میانگین بارگذاری وب سایت در موبایل 15 ثانیه و در سایر دیوایس‌ها 3 ثانیه است بنابراین اگر وب سایت شما در این مدت زمان لود نشود، کاربران خیلی سریع تب مخصوص وب سایت شما را در مرورگر خود می‌بندند و به سراغ وب سایت دیگری می‌روند. 

     

    اهمیت UI و UX را در وب سایت خود جدی بگیرید

    هیچ‌وقت نقش بسزایی که UI و UX در افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو بازی می‌کنند را فراموش نکنید درواقع UI به معنای رابط کاربری است که به تمامی رنگ‌ها، منوها و بخش‌های مختلفی که در طراحی سایت شما وجود دارد اشاره می‌کند و UX نیز به معنای تجربه کاربری است که شامل تجربه کاربر و حس او هنگام کار با بخش‌های مختلف وب سایت، لوگوها، منو و ... است. به معنای ساده‌تر زمانی که کاربری وارد وب سایت شما می‌شود و از دیدن رنگ‌های استفاده شده در طراحی آن هیجان‌زده می‌شود به این معنا است که UI وب سایت شما بالاست و زمانی که کاربری وارد وب سایت شما می‌شود و به راحتی به تمامی بخش‌های وب سایت شما دسترسی پیدا می‌کند یا به راحتی با منوی وب سایت شما کار می‌کند به این معناست که UX وب سایت شما بالاست. زمانی که UI و UX وب سایت شما بالا باشد مدت زمانی که کاربر در وب سایت شما می‌ماند را افزایش خواهد داد و همین مسئله موجب افزایش رتبه سئو وب سایت شما خواهد شد. 

     

    از روش‌های مخرب برای تبلیغات اینترنتی استفاده نکنید

    برخی از روش‌های تبلیغات اینترنتی مانند استفاده از پنجره‌های پاپ آپ (Pop Up) در سئو وب سایت شما تاثیر بسیار مخربی دارند. چراکه کاربران وب سایت شما را آزار می‌دهند و همین عامل موجب می‌شود که آن‌ها خیلی سریع وب سایت شما را ترک کنند. منظور از پنجره‌های پاپ آپ، پنجره‌های تبلیغاتی است که به صورت ناگهانی در حالی که شما در حال مطالعه یا تماشای یک صفحه از یک وب سایت هستید وسط صفحه نمایش داده می‌شود و تمرکز شما را کامل برهم می‌زند. 

     

     فاکتورهای سئو

    بهترین شرکت سئو

    تمامی فاکتورهای سئو که در این مطلب و مطلب قبلی به آن‌ها اشاره کردیم، شامل خدمات سئو سایت هستند که تنها بهترین شرکت‌های سئو این خدمات را به شما ارائه خواهند داد. بنابراین هنگام انتخاب بهترین شرکت سئو برای سپردن وب سایتتان به دست آن می‌توانید آن شرکت را از تمامی این فیلترها عبور دهید و پس از آن وب سایت خود را به آن بسپارید تا با استفاده از جدیدترین متدهای سئو، رتبه سئو وب سایت شما را افزایش دهد. 

     

    مروری بر نکات مهم سئو سایت

    در انتها قصد داریم تمامی تکنیک‌ها و فاکتورهای سئو 2019 که در این دو مقاله به شما ارائه دادیم را جمع‌بندی کنیم: 
    تولید محتوای ارزشمند
    افزایش تعداد بک‌لینک‌های وب سایت
    طراحی ریسپانسیو وب سایت
    استفاده از ویدئوهای آنلاین در وب سایت
    افزایش سرعت وب سایت
    افزایش UI و UX وب سایت
    استفاده نکردن از روش‌های مخرب تبلیغات اینترنتی


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر