معرفی وب کم لاجیتک بریو K4 پرو ، فیلم برداری K4 و سیستم تشخیص چهره

لاجیتک بعد از گذشت 20 سال تجربه در خصوص تولید سخت افزارهای کامپیوتری متفاوت موفق شده است تا بهترین وب کم خود را ارائه نماید. وب کم لاجیتک پرو در حال حاضر با قیمت بالایی در حدود 199 دلار عرضه می شود. 

معرفی وب کم لاجیتک بریو K4 پرو ، فیلم برداری K4 و سیستم تشخیص چهره
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    لاجیتک بعد از گذشت 20 سال تجربه در خصوص تولید سخت افزارهای کامپیوتری متفاوت موفق شده است تا بهترین وب کم خود را ارائه نماید. وب کم لاجیتک پرو در حال حاضر با قیمت بالایی در حدود 199 دلار عرضه می شود. قیمت بالای آن به دلیل ارائه منحصر به فردترین ویژگی ها خواهد بود. در این وب کم این امکان در نظر گرفته شده است که بتوان ویدیو را با کیفیت فوق العاده K4 و هم چنین عکسبرداری در حالت اچ دی آر ضبط و ثبت نمود. هم چنین در این وب کم با استفاده از ویژگی رایت لایت که به تازگی توسط لاجیتک معرفی شده است این وب کم می تواند در شرایط نوری نامناسب بهترین عملکرد را داشته باشد. برای تماس های ویدیویی کاربران نیز این امکان در نظر گرفته شده است که بتوان دراتاق تاریک از قابلیت HDR در وب کم الجیتک بریو K4 پرو استفاده نمود که باعث خواهد شد تا تاثیر قابل توجهی بر روی کیفیت تصاویر داشته باشد. 


    وب کم لاجیتک


    علاوه بر این از بروز مشکلات متداول در زمان قرارگیری در شرایط نوری نامناسب جلوگیری خواهد کرد. وب کم لاجیتک بریو K4 پرو توانسته است قابلیت تشخیص چهره مبتنی بر مادون قرمز را نیز در این وب کم بگنجاند. با استفاده از ویژگی هلو (Hello) که در ویندوز 10 وجود دارد می توان با نگاه کردن در وب کم لاجیتک بریو K4 پرو به ویندوز وارد شد بدون این که لازم باشد که شما حتما پسوورد وارد نمایید. همچنین شاهد پشتیبانی از زوم 5x در ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p با نرخ فریمی 60 فریم بر ثانیه در وب کم لاجیتک بریو 4K پرو، با همان وضوح تصویر هستیم، قابلیتی که میدان دید را به سه زاویه مختلف تغییر می‌دهد. لاجیتک شعار وب کم جدید خود را «تسلای وب کم‌ها» (Tesla of webcams) قرار داده، عنوانی که با وجود به کار بستن کوله‌باری از امکانات در وب کم لاجیتک بریو 4K پرو کاملا منطقی و قابل قبول است. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر