مقایسه مشخصات فنی تبلت های گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب اس 2

چند ساعت قبل تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 3 رسما در اختیار کاربران قرار داده شد. در این محصول از سخت افزار قدرتمند و هم چنین ارائه قابلیت های نرم افزاری توانسته است تا با استفاده از قلم هوشمند S Pen باعث شد تا تبلت جدید به رقیبی جدی برای مایکروسافت سرفیس و آپید پرو اپل تبدیل بشود. 

مقایسه مشخصات فنی تبلت های گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب اس 2
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    چند ساعت قبل تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 3 رسما در اختیار کاربران قرار داده شد. در این محصول از سخت افزار قدرتمند و هم چنین ارائه قابلیت های نرم افزاری توانسته است تا با استفاده از قلم هوشمند S Pen باعث شد تا تبلت جدید به رقیبی جدی برای مایکروسافت سرفیس و آپید پرو اپل تبدیل بشود. در حال حاضر قصد داریم تا با بهانه معرفی محصول جدید سامسونگ تبلت های گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب اس 2 را با نسخه 9.7 اینچی را از نظر سخت افزاری با یکدیگر مقایسه نماییم. دقیقا 2 سال قبل کمپانی سامسونگ رسما گلکسی تب اس 2 را در 2 نسخه با صفحه نمایش 8.0 و 9.7 اینچی روانه بازار نماید که توانست به موفقیت های زیادی برسد. نسل سوم محصول مورد نظر یعنی تبلت به همراه اندروید 7.0 نوقا در کنار رابط کاربری Grace UX ، قابلیت های نرم افزاری زیادی را پیش روی کاربران قرار می دهد. برای این که از امکانات نرم افزاری جدید و انجام تمام دستورات کاربران پشتیبانی نمایید ، نوبت به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 می رسد که در سال قبل به عنوان قلب تپنده در گلکسی اس 7 اج استفاده شده بود. مسئول مدیریت اطلاعات در محصول جدید کمپانی سامسونگ می باشد. 


    تبلت گلکسی اس 3 سامسونگ


    یکی از نکاتی که خیلی مورد توجه می باشد اندازه و وزن هر دو تبلت می باشد. با توجه به جدولی که در ادامه برایتان قرار خواهیم داد با توجه به مشخصات فنی متوجه می شوید که در گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب اس 2 ، ابعاد تبلت های جدید سامسونگ یکسان می باشد و فقط ضخامت گلکسی تب اس 3 ، 0.4 میلی متر بیشتر شده است. هر چند که با پیشرفتی که در تکنولوژی صورت گرفت باز هم سازندگان قادر به تولید محصولی سبک تر از نسل دوم نبوده اند.




    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر