منتشر شدن شواهدی مبنی بر عرضه جهانی گوشی Nokia 6

گوشی نوکیا 6 رسما در نیمه ی دی ماه توسط شرکتی فنلاندی به نام اچ ام دی گلوبال در بازار کشور چین معرفی شد. بعد از این که این اسمارت فون موفقیت خوبی در فروش در کشور چین پیدا کرد ، زمزمه هایی در مورد عرضه این محصول در سراسر جهان به گوش رسید. 

منتشر شدن شواهدی مبنی بر عرضه جهانی گوشی Nokia 6
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    گوشی نوکیا 6 رسما در نیمه ی دی ماه توسط شرکتی فنلاندی به نام اچ ام دی گلوبال در بازار کشور چین معرفی شد. بعد از این که این اسمارت فون موفقیت خوبی در فروش در کشور چین پیدا کرد ، زمزمه هایی در مورد عرضه این محصول در سراسر جهان به گوش رسید. از این به بعد قرار شد تا گوشی نوکیا 6 که میان رده می باشد در بازار تلفن همراه کشورهای دیگر نیز به فروش برسد. روز قبل گوشی نوکیا 6 مدل TA-1003 توانست تا گواهینامه های لازم را در کشور تایوان کسب کند. همین عاملی شد تا شایعات در مورد محصول مورد نظر یک قدم به واقعیت نزدیک شود. گوشی نوکیا 6 با پشتیبانی از استانداردهای GSM ، CDMA و LTE توانست تا محصول موردنظر را  به یک جهانگرد واقعی تبدیل نماید. 


    گوشی نوکیا 6


    از لحاظ مشخصات فنی گوشی نوکیا 6 از رقبای خود چیزی کم ندارد و دارای امکاناتی مانند صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی ، تراشه اسنپدراگون 430 ، دوربین 16 مگاپیکسلی و بدنه آلومینیومی احتمالا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. بدانید همزمان با عرضه گوشی نوکیا 6 در بازار کشور چین تمام دستگاه های موجود از نوکیا 6 در کمتر از 1 دقیقه فروخته خواهد شد. کاربران از قبل با این نوع از گوشی آشنایی دارند اما امیدوار هستیم تا نسخه جهانی این محصول را همراه با گوشی های دیگری مانند نوکیا 3 (Nokia 3) ، نوکیا 5 (Nokia 55) و نوکیا 3310 (Nokia 3310) در کنگره جهانی موبایل 2017 ملاقات کنیم. قبل از این نیز عرضه گوشی نوکیا 150 (Nokia 150) به صورت رسمی در بازار کشور هلند شروع شده است.


    منبع : گجت نیوز

     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر