مینگ چی کو آیفون اولد اپل به نسل جدید تاچ آیدی و سنسور تشخیص چهره مجهز می‌شود

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، شناخته‌شده‌ترین تحلیل‌گر دنیای محصولات اپل، طی نتایج تحقیقات جدید خود را پیرامون آیفون اولد (OLED) این کمپانی به انتشار رسانده است

مینگ چی کو آیفون اولد اپل به نسل جدید تاچ آیدی و سنسور تشخیص چهره مجهز می‌شود
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، شناخته‌شده‌ترین تحلیل‌گر دنیای محصولات اپل، طی نتایج تحقیقات جدید خود را پیرامون آیفون اولد (OLED) این کمپانی به انتشار رسانده است. بر اساس این تحقیقات، کمپانی کوپرتینویی در حال کار بر روی نسل جدید سنسور تاچ آیدی (اسکنر اثر انگشت) این دوایس می باشد تا این سنسور بتواند از یک طراحی «بدون حاشیه» پشتیبانی کند.

    بر همین اساس و طبق گزارش ‌هایی منتشر شده قبلی، سنسور تشخیص اثر انگشت در آیفون اولد در زیر دکمه‌ی Home قرار نخواهد گرفت و در عوض، این اسکنر به زیر قسمت شیشه‌ای نمایشگر منتقل خواهد شد. البته این تکنولوژی در مراحل اولیه ی طراحی و توسعه قرار دارد و علاوه بر این، لازم است که در پنل‌های اولد به کار رفته در تولید نسل بعدی آیفون‌های اپل نیز تغییراتی ایجاد شود که زنجیره تامین قطعات سخت افزاری مجبور به تبعیت از آن خواهند بود.



     

    جالب تر اينکه در آیفون اولد که اتفاقا قرار است نمایشگر انعطاف ‌پذیری هم داشته باشد، اپل یک ساختار فلزی در زیر قسمتی که سنسور تاچ آیدی قرار می‌گیرد، تعبیه خواهد کرد تا این سنسور و اتصالات آن در صورت استفاده‌ی طولانی ‌مدت از فناوری لمس سه بعدی (3D Touch) آسیبی نبینند و تغییر شکل ندهند. این موضوع به دلیل آن است که با اضافه شدن سنسور اثر انگشت به بخشی از صفحه، کاربران به صورت ترکیبی از لمس سه بعدی و تاچ آیدی به طور مرتب استفاده خواهند کرد و این نباید باعث آسیب رسیدن به این سنسور حساس بشود.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر