نتایج تست باتری هواوی میت 9 منتشر گردید

عمر باتری در این نوع از گوشی بهتر از آیفون 7 پلاس ، گلکسی اس 7 اج و گوگل پیکسل ایکس ال می باشد. کاربرانی که تمایل دارند از گوشی استفاده نمایند که از باتری قدرتمندی برخوردار باشد می توانند از گوشی هواوی میت 9 استفاده نمایند. 

نتایج تست باتری هواوی میت 9 منتشر گردید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    عمر باتری در این نوع از گوشی بهتر از آیفون 7 پلاس ، گلکسی اس 7 اج و گوگل پیکسل ایکس ال می باشد. کاربرانی که تمایل دارند از گوشی استفاده نمایند که از باتری قدرتمندی برخوردار باشد می توانند از گوشی هواوی میت 9 استفاده نمایند. سوال این می باشد که آیا کمپانی سازنده این اسمارت فون قادر خواهد بود با توجه به ادعای خود به مدت 2 روز نیاز کاربران را برطرف نماید. عملکرد این اسمارت فون در برابر برندهای معروف دیگر مانند گلکسی اس 7 اج، آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل ایکس ال چگونه خواهد بود؟ برای پاسخ تمام این سوالات به ادامه مطلب توجه نمایید.


    گوشی هواوی میت 9


    با توجه به گزارش جدید از فون آرنا گویا هواوی میت 9 در بخش ظرفیت و قدرت شارژدهی باتری عملکرد مناسبی دارد و تقریبا از تمام اسمارت فون های برتر دنیا قدرت بیشتری خواهد داشت. این تست به طور مشترک بر روی گوشی های برتر بازار انجام شده که نشان می دهد باتری هواوی میت 9 تقریبا به طور متوسط ، 50 درصد عملکرد بهتری از تمام رقبای خود داشته است که نشان می دهد در مقایسه با آیفون 7 پلاس بیش از سه ساعت عمر باتری بهتر شده است. در تست فون آرنا متخصصان این وب سایت گوشی های مختلفی را در جریان عملکردهای مختلفی که هر کاربر در طول روز انجام می دهد قرار می دهند. باتری هواوی میت 9 با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعت موفق شده است که به میزان 12 ساعت و 14 دقیقه از پس این تست بر بیاید و گوشی را روشن نگه دارد. این در حالی است که باتری آیفون 7 پلاس تنها موفق شده است که 9 ساعت و 5 دقیقه گوشی را روشن نگه دارد و این یک اختلاف فاحش را بین دو اسمارت فون اپل و هواوی نشان می دهد. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر