هزینه طراحی سایت با جوملا

اگر اهل وب‌گردی باشید حتما نام جوملا را شنیده‌اید. همانطور که اشاره کردیم جوملا یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS رایگان و Open Source است که در اختیار تمامی کاربران وب قرار دارد. جوملا تمامی آپشن‌ها و امکانات مورد نیاز جهت طراحی یک وب سایت مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد از این‌رو به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید یک وب سایت داشته باشید.

هزینه طراحی سایت با جوملا
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    در دنیای امروز که همه چیز بر پایه اینترنت است و مردم خیلی از خریدها و کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند بهترین روش برای توسعه هر کسب‌و‌کاری طراحی وب سایت است. درواقع طراحی وب سایت موجب می‌شود که مشتریان بیشتری با خدمات و محصولات برند یا شرکت شما آشنا شوند و محصولات شما را خریداری کنند از این‌رو فروش محصولات شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و موجب می‌شود که سود بیشتری از کسب‌وکار خود به دست آورید و در کوتاه مدت بتوانید شرکت یا برند خود را به طور باورنکردنی توسعه دهید. با وجود اینکه اکثر مردم و صاحبین شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلف با مزایا و ویژگی‌های بیشماری که طراحی سایت دارد، آشنایی دارند اما از هزینه آن هراس دارند. اما دیگر لازم نیست که نگران هزینه طراحی سایت باشید یا بخواهید هزینه گزافی برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای پرداخت کنید چراکه شما می‌توانید از CMS رایگان جوملا برای طراحی سایت استفاده کنید. 

    CMS یا سیستم مدیریت محتوا، نوعی نرم‌افزار است که هر نوع محتوایی را در نگه داشته و آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. CMS یا سیستم مدیریت محتوا شامل نمونه رایگان و اختصاصی است. به گونه‌ای که برخی از شرکت‌ها از قالب‌های آماده و رایگان مانند وردپرس و جوملا برای طراحی سایت استفاده می‌کنند و برخی دیگر از شرکت‌ها قالب‌ وب سایت را به صورت اختصاصی از صفر تا 100 طراحی می‌کنند و در اختیار مشتری قرار می‌دهند. طبیعتاً هزینه طراحی CMS اختصاصی بیشتر از CMS آماده و رایگان است. بنابراین نیازی نیست که در زمینه هزینه طراحی سایت با جوملا نگران باشید چراکه جوملا نیز مانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS رایگان و Open Source است و در دسترس همه کاربران دنیای وب قرار دارد تا برای طراحی وب سایت از آن استفاده کنند و مجبور نشوند هزینه گزافی را برای داشتن یک وب سایت پرداخت کنند. در ادامه این مقاله بیشتر با جوملا، مزایا، کاربردها و امکانات آن آشنا خواهید شد. 

     

    جوملا

     

    جوملا چیست؟

    اگر اهل وب‌گردی باشید مطمعنا نام جوملا را شنیده‌اید. همانطور که اشاره کردیم جوملا یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS رایگان و Open Source است که در اختیار تمامی کاربران وب قرار دارد. جوملا تمامی آپشن‌ها و امکانات مورد نیاز جهت طراحی یک وب سایت مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد از این‌رو به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید یک وب سایت داشته باشید. علاوه‌بر این برای کار کردن با این CMS رایگان به هیچ دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی نیاز ندارید چراکه کار کردن با جوملا از آن چیزی که فکرش را می‌کنید ساده‌تر است به گونه‌ای که می‌توانید به راحتی صفحات متعددی در وب سایت خود ایجاد کنید و در هر صفحه محتوای مورد نظر خود را قرار دهید. 

     

    طراحی سایت با جوملا چه مزایایی دارد؟

     

    جوملا رایگان است

    یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های جوملا این است که کاملا رایگان است از این‌رو دیگر مجبور نیستید برای داشتن یک وب سایت هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید. 

     

    جوملا از افزونه‌های رایگان زیادی برخوردار است

    خوشبختانه بدون اینکه لازم باشد تغییری در کدنویسی جوملا یا قالب آن بدهید می‌توانید امکانات و آپشن‌های جدیدی را به آن اضافه کنید. اما چگونه؟ با دانلود و نصب افزونه‌های جوملا بر روی این CMS رایگان. درواقع افزونه‌های متعددی برای جوملا وجود دارد که هر یک امکانات و گزینه‌های جدیدی را به وب سایت شما اضافه می‌کنند البته اکثر این افزونه‌ها رایگان هستند و برخی از آن‌ها نیز پولی هستند. در زمینه دانلود و استفاده از افزونه‌های جوملا باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها افزونه‌هایی را دانلود و استفاده کنید که واقعا در وب سایت خود به آن‌ها نیاز دارید. چراکه با استفاده زیاد از افزونه‌های متعدد بر روی قالب جوملا، احتمال کند شدن سرعت وب سایت شما وجود دارد. کند شدن سرعت لود یا بارگذاری وب سایت نیز رابطه مستقیمی با کاهش رتبه سئو سایت شما دارد چراکه هیچ یک از کاربران وب مدت زمان زیادی را منتظر لود شدن وب سایت شما نمی‌مانند و خیلی سریع آن را ترک می‌کنند از این‌رو رتبه سئو وب سایت شما به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. بنابراین برای اینکه بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید تنها لازم است از افزونه‌هایی که واقعا وب سایت شما به آن‌ها نیاز دارد استفاده کنید. 

     

    هزینه طراحی سایت با جوملا کم است

    همانطور که اشاره کردیم جوملا یک CMS رایگان است از این‌رو نیازی نیست که هزینه‌ای را برای طراحی قالب وب سایت متحمل شوید و تنها باید برای افزایش رتبه سئو وب سایت خود، آن را به یک تیم قدرتمند سئو بسپارید و هزینه‌ای برای بهینه‌سازی آن پرداخت کنید. البته اگر قصد داشته باشید وب سایت جوملای خود را اختصاصی کنید تا امکانات و آپشن‌های بیشتری داشته باشد باید آن را به یک شرکت برنامه‌نویسی بسپارید و در این صورت نیز باید هزینه‌ای را متقبل شوید. 

    می‌توانید به صورت مرتب جوملا را بروزرسانی کنید

    خوشبختانه به صورت مرتب بروزرسانی‌های متعددی برای جوملا منتشر می‌شود که این بروزرسانی‌ها نقش عمده‌ای بر روی ارتقا امنیت وب سایت و اضافه شدن برخی امکانات و آپشن‌ها به آن دارند. درصورتی که همگام با این بروزرسانی‌ها حرکت کنید می‌توانید وب سایت خود را از هر نظر ارتقا دهید. 

     

    برای کار با جوملا به هیچ دانش برنامه‌نویسی نیاز ندارید

    اکثر مشتریان طراحی سایت از این می‌ترسند که باید برای داشتن یک وب سایت، اطلاعات و دانش فنی لازم را در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشند درصورتی که چنین تصوری در رابطه با جوملا کاملا اشتباه است. CMS رایگان جوملا به گونه‌ای طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده است و موجب سردرگمی شما نمی‌شود. 


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر