وایت بالانس خودکار به اپلیکیشن Google Photos آمد

نرم افزار Google Photos ، برنامه ای برای ذخیره کردن تصاویر بسیار محبوب می باشد که نزد شرکت گوگل می باشد. هر از چند گاهی شاهد آپدیت شدن هایی بر روی آن می باشیم. به دنبال آپدیت شدن های صورت گرفته برای نرم افزار Gmail ، کمپانی مورد نظر مدت هاست که تصمیم دارد تا قابلیت محبوب و جدیدی را به برنامه Google Photos بیاورد. 

وایت بالانس خودکار به اپلیکیشن Google Photos آمد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    نرم افزار Google Photos ، برنامه ای برای ذخیره کردن تصاویر بسیار محبوب می باشد که نزد شرکت گوگل می باشد. هر از چند گاهی شاهد آپدیت شدن هایی بر روی آن می باشیم. به دنبال آپدیت شدن های صورت گرفته برای نرم افزار Gmail ، کمپانی مورد نظر مدت هاست که تصمیم دارد تا قابلیت محبوب و جدیدی را به برنامه Google Photos بیاورد. در هفته قبل خبر اضافه شدن قابلیت وایت بالانس خودکار به برنامه آمد. با توجه به این موارد کاربران می توانند با فعال کردن آن علاوه بر این که می توانند نورگیری و اشباع رنگ را تنظیم نمایند وایت بالانس عکس های خود را نیز به بهترین نحو ممکن انجام بدهند. کاربران هم چنین توانسته اند تا وارد بخش Color یا رنگ شده و تنظیمات مورد نیاز برای عکس خود یعنی گرم کردن یا سرد کردن عکس خود را انجام بدهند. قابلیت وایت بالانس ابزاری برای رندر کردن صحیح رنگ ها می باشد. گاهی اوقات نیز تصاویر گرفته شده به رنگ زرد در می آیند و یا این که ممکن است کمی به رنگ آبی در بیایند. در همین جا وایت بالانس به عنوان یکی از مهم ترین ابزارها در هنر عکاسی وارد کار شده و رنگ ها را با شیوه ای درست اصلاح نموده و باعث می شود تا عکس ها زنده تر و طبیعی تر جلوه کنند.




    گوگل از چند سال قبل که نرم افزار Google Photos را مورد انتشار قرار داد قابلیت های پر مصرف و محبوبی را به برنامه مورد نظر اضافه نمود. یکی از جدیدترین این ابزارها یکپارچه سازی هوشمند آلبوم ها می باشد. ابزار دیگر PhotoScan نمایده می شود که برای انجام ترمیم تصاویر قدیمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مهمترین ویژگی هایی که با توجه به این برنامه موبایلی استوار می باشد ویژگی جستجوی موجود در آن می باشد که به کاربران این اجازه را می دهد که به کمک اطلاعاتی مانند زمان ، مکان ، تاریخ ، افراد درون عکس و حتی اشیا درون عکس به جستجو در بین گالری تصاویر بپردازند. بدون هیچ شکی برنامه مورد نظر یکی از بهترین دستاوردهای نرم افزاری شرکت گوگل در سال های آخر می باشد. آن ها توانسته اند تا در زمینه جستجو ، تشخیص عکس و ماشین یادگیری به مطالعه بپردازند که در نتیجه یک اپلیکیشن ساده و قابل اعتماد به نام  Photos Google می باشد. ذکر این نکته قابل اهمیت می باشد که ویژگی مورد نظر فقط مختص کاربران پلتفرم اندرویدی در این برنامه می باشد و اپلیکیشن تحت وب به همراه نسخه آی او اس آن نیز در آینده ای نزدیک وایت بالانس خودکار را دریافت خواهد نمود. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر