ویژگی های تبلت گلکسی تب اس 3 منتشر شد

هم اکنون تبلت جدید سامسونگ تاییدیه های Wifi و بلوتوث را اخذ نمود. این تبلت جدید با این ویژگی ها قرار است طی دو ماه آینده راهی بازار بشود

ویژگی های تبلت گلکسی تب اس 3 منتشر شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    هم اکنون تبلت جدید سامسونگ تاییدیه های Wifi و بلوتوث را اخذ نمود. این تبلت جدید با این ویژگی ها قرار است طی دو ماه آینده راهی بازار بشود.

    ویژگی های تبلت گلکسی تب اس 3 :

    تا به امروز ویژگی های تبلت گلکسی تب اس 3 منتشر نشده است. در حال حاضر اطلاعاتی در این رابطه توسط منابعی از کشور چین انتشار داده شده است.




    این اطلاعات بدین صورت خواهد بود که در قالب پستی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر گردیده است. در این شبکه اجتماعی گفته شده است که جدیدترین تبلت سامسونگ از چیپ ست اگزینوس 7420 که توسط خود شرکت سازنده ساخته شده است تقویت شده است. این محصول جدید مجهز به 4 گیگابایت رم شده است. ویژگی های دیگر آن بدین صورت خواهد بود که تبلت گلکسی تب اس دارای حافظه UFS2.0 بوده ، پورت USB C و دکمه HOME همین طور سنسوری برای اثر انگشت در حالت نهفته در آن تعبیه شده است. علاوه بر محصول جدید با این ویژگی ها دو مدل دیگری نیز از این محصول توسط شرکت سامسونگ در حال ساخت می باشد. دو مدل در حال ساخت توسط شرکت سامسونگ به این صورت خواهد بود که مدل اول دارای شماره سریال SM-T820 و مدل دوم دارای شماره سریال SM-T825 تولید و در بازار عرضه خواهد شد. مدل اول نسخه Wifi و مدل دوم نسخه LTE از این تبلت می باشند.

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر