پیدا کردن شماره تلفن خود در سیستم عامل های اندروید و آی او اس

پیشرفت تکنولوژی و افزایش قابل توجه دستگاه های هوشمند سبب شده است تا کاربران به جای این که شماره موردنظر را به خاطر بسپارند آن را در نرم افزار گوشی خود وارد کرده و هر بار که به شماره ها نیاز پیدا کردند به گوشی خود مراجعه نمایند

پیدا کردن شماره تلفن خود در سیستم عامل های اندروید و آی او اس
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    پیشرفت تکنولوژی و افزایش قابل توجه دستگاه های هوشمند سبب شده است تا کاربران به جای این که شماره موردنظر را به خاطر بسپارند آن را در نرم افزار گوشی خود وارد کرده و هر بار که به شماره ها نیاز پیدا کردند به گوشی خود مراجعه نمایند. حتی این امکان نیز وجود دارد که شماره ها را در گوشی خود ذخیره نمایند. نرم افزارهای شماره گیر در گوشی های هوشمند نیز می توانند شماره ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران خود قرار بدهند. در این میان اگر شماره ای فراموش شود چه کار باید کرد.

    راهی برای پیدا کردن شماره تلفن در گوشی های هوشمند

    روشی که برای پیدا کردن شماره تلفن در گوشی هوشمند استفاده می شود رابطه مستقیمی با نوع برند هر گوشی دارد که در هر برندی این روش متفاوت خواهد بود. روش هایی که در پایین ذکر خواهد شد فقط در سیستم عامل های اندروید و آی او اس کاربرد دارد.




    سیستم عامل آی او اس

    در این سیستم عامل شماره تلفن به دو روش و در کمترین زمان ممکن قابل پیدا کردن خواهد بود:

    روش اول: ابتدا نرم افزار “Phone” را باز کنید و بعد زبانه ای که مرتبط با دفتر مخاطبان می باشد یعنی Contacts که در قسمت پایینی می باشد را لمس نمایید با انجام این کار  شماره تلفن در قسمت بالایی ظاهر خواهد شد.

    روش دوم: در این روش مجدد به قسمت “Phone” رفته و سپس در  “My Number” خواهید توانست شماره تلفن موردنظر را پیدا کنید.

    سیستم عامل اندروید

    در این سیستم عامل به دلیل این که سازندگان متفاوتی وجود دارد و تنوع محصولات در این سیستم عامل زیاد می باشد روش پیدا کردن شماره متفاوت تر از روش ذکر شده در بالا در سیستم عامل آی او اس خواهد بود. در این گوشی ها می توان وارد لیست مخاطبان شده و در دستگاه موردنظر در بالاترین قسمت گزینه ای به نام “Me” را مشاهده نمود. البته این روش در تمام گوشی های اندروید قابلیت استفاده نخواهد داشت پس روش دیگری را به شما معرفی می کنیم.

    در این روش به قسمت تنظیمات در گوشی اندروید خود رفته و از قسمت درباره تلفن (About Phone) ، گزینه وضعیت (Status) را انتخاب نمایید. در این قسمت شماره تلفنی که مدنظر شما باشد نوشته شده است. اگر شماره تلفن موردنظر را پیدا نکردید وارد قسمت “SIM Status” بشوید و با انجام حرکت رو به پایین ، می توانید آن را از قسمت  “My Phone Number” پیدا کرده و در نهایت از آن استفاده نمایید.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر