چهار مورد از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی افراد برای این که بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند از سرویس پیام کوتاه یا همان اس ام اس استفاده نمی کنند بلکه نرم افزارهایی مختص این کار برای آن تعبیه شده است.

چهار مورد از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی افراد برای این که بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند از سرویس پیام کوتاه یا همان اس ام اس استفاده نمی کنند بلکه نرم افزارهایی مختص این کار برای آن تعبیه شده است. امکانات زیادی برای آن در نظر گرفته شده است یکی از بهترین مزیت های آن هزینه پایین آن خواهد بود. محدودیت هایی که در سرویس های پیام کوتاه وجود دارد در این نرم افزارها وجود ندارد و کاربران قادر هستند در کمترین زمان ممکن با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار نمایند. البته تعداد این نرم افزارها خیلی افزایش یافته است و همین باعث سردرگمی افراد و طرفداران شده است. حالا نوبت به معرفی بهترین نرم افزارهای پیام رسان خواهد رسید.

    ملاک انتخاب این نرم افزارها کاربران در سراسر جهان می باشد.


    نرم افزار پیام رسان


    برای کاربران گوگل بهترین برنامه گوگل هنگ اوت (Google Hangouts) می باشد. نرم افزار مشهور هنگ اوت شرکت گوگل تمام نیازهای کاربران برای ارتباط با یکدیگر را فراهم خواهد کرد. اگر چه هنوز آینده این نرم افزار و هدف اصلی گوگل از توسعه آن تعیین نشده است ولی با این حال ما هنوز هم از آن به عنوان یک پیام رسان استفاده می کنیم. امکانات دیگر تعبیه شده در آن یعنی استفاده از حساب های کاربری گوگل و تماس رایگان از طریق وای فای باعث شده است تا تعداد زیادی از کاربران برای این که بتوانند با دوستان خود تماس برقرار نمایند از آن استفاده می کنند.

    نرم افزارهای دیگری که به عنوان بهترین ها معرفی شده است:

    بهترین نرم افزار مدیریت پیام های کوتاه مسنجر (Messenger from Google) می باشد. بهترین برنامه‌ای هم که هر کسی از آن استفاده می‌کند برای این که بتواند پیام های خود را انتقال بدهد در فضای مجازی فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger) می باشد. و آخرین برنامه ای که معرفی خواهیم کرد برنامه مدیریت پیام رسان واتس آپ  (WhatsApp) می باشد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر