ژاکت هوشمندی که می تواند درجه حرارت بدن را باتوجه به شرایط آب و هوایی تنظیم نماید

محققان شرکت Omius توانستند تا هوشمند ترین ژاکت جهان را بسازند. ژاکت موردنظر از هوش مصنوعی و فناوری رباتیک بهره خواهد برد. به گونه ای می باشد که قادر است تا درجه حرارت بدن را با توجه به تغییرات آب و هوایی تطبیق بدهد.

ژاکت هوشمندی که می تواند درجه حرارت بدن را باتوجه به شرایط آب و هوایی تنظیم نماید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    محققان شرکت Omius توانستند تا هوشمند ترین ژاکت جهان را بسازند. ژاکت موردنظر از هوش مصنوعی و فناوری رباتیک بهره خواهد برد. به گونه ای می باشد که قادر است تا درجه حرارت بدن را با توجه به تغییرات آب و هوایی تطبیق بدهد. یعنی این ژاکت خود را با بدن انسان هماهنگ نموده است و می تواند به عنوان پوست دوم انسان عمل نماید. شرکت Omius برای طراحی هر چه بهتر این ژاکت هوشمند توانسته است تا گیاهان را مورد بررسی قرار داده و برای تنظیم درجه حرارت ، سیستم های تهویه ای را مانند روزنه های گیاهان بر روی ژاکت ایجاد نماید. روزنه های موجود بر روی آن منافذ میکروسکوپی بر روی گیاهان میباشند که وظیفه آن ها ورود و خروج گازها را به صورت باز و بسته شدن بر عهده دارند.


    ژاکت هوشمند


    میزان مقاومت هوشمند Omius در برابر آب و باد

    ژاکت شرکت Omius به صورت ضد آب و ضد باد طراحی شده است و درزهایی بر روی قسمت سینه و قسمت پشتی دیده می شود که روزنه های تهویه هوا بر روی آن قرار داده شده است. به دلیل سیستم الکترونیکی که بر روی آن تعبیه شده است درزها و روزنه ها به صورت دستی باز وبسته می شوند. این سیستم الکترونیکی باعث میشود تا در این ژاکت هوشمند در زمان افزایش دمای بدن ، این منافذ به طور خودکار باز و بسته شوند. سیستم تهویه در آن مجهز به یک سنسور می باشد که درجه حرارت تشکیل شده از دمای بدن و محیط که هر دو را اندازه گیری کرده است. همین طور یک پردازنده داخلی نیز برای تحریک نرم افزار به منظور باز و بسته کردن روزنه ها فعالیت می کنند.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر