کمپین ساخت گوشی ZTE Hawkeye در کیک استارتر لغو شد

کمپانی زد تی ای بر این تصمیم خواهد بود تا بتواند کمپینی برای جمع آوری سرمایه برای ساخت گوشی ZTE Hawkeye در سایت کیک استارتر را به زمان دیگری موکول نموده و طبق آپدیت صورت گرفته به تازگی بر روی صفحه ی این محصول در کیک استارتر قرار داده شده است ، به طور رسمی جمع آوری سرمایه برای آن دچار توقف شده است و پروژه لغو شده است.

کمپین ساخت گوشی ZTE Hawkeye در کیک استارتر لغو شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

     

    کمپانی زد تی ای بر این تصمیم خواهد بود تا بتواند کمپینی برای جمع آوری سرمایه برای ساخت گوشی ZTE Hawkeye در سایت کیک استارتر را به زمان دیگری موکول نموده و طبق آپدیت صورت گرفته به تازگی بر روی صفحه ی این محصول در کیک استارتر قرار داده شده است ، به طور رسمی جمع آوری سرمایه برای آن دچار توقف شده است و پروژه لغو شده است. زد تی ای طی اعلامیه ای اعلام نموده است که پروژه مورد نظر را به طور کامل و برای همیشه لغو نکرده است. آن ها هم چنین در حال انجام بررسی های دوباره ای هستند تا تشخیص بدهند که ایده ی برنده در جریان طرح Project CSX را بر روی چه دیوایسی اجرایی خواهند کرد. ایده ی بهتر در پروژه موردنظر که توسط خود کاربران پیشنهاد شده بود ، برخورداری از یک پنل مخصوص در قسمت پشتی گوشی با فابلیت چسبیدن به سطوح مختلف بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر و همین طور یک سیستم برای دنبال کردن حرکات چشم و کنترل رابط کاربری بدون لمس کاربر می باشد. احتمالا کمپانی چینی در ابتدا تصمیم داشته است تا این قابلیت ها را در گوشی ZTE Hawkeye که یک محصول میان رده می باشد عملیاتی کند. اما با توجه به گزارش های رسیده به آنان و وضعیت حمایت مالی دریافت شده در این حدود یک ماه که از آغاز طرح موردنظر می گذرد ، آن ها به این نتیجه رسیده اند که کاربران خواستار یک محصول میان رده نخواهند بود بلکه حمایت کنندگان قصد دارند تا مشخصات سخت افزاری بالاتری را در بحث فنی این اسمارت فون استفاده شود. هم اکنون حمایت مورد نیاز برای دریافت گوشی ZTE Hawkeye ، به اندازه حداقل 199 دلار تعیین شده است و فقط 200 نفر به حمایت از پروژه مورد نظر پرداخته اند تا در مجموع سرمایه ای معادل با 36 هزار و 245 دلار برای آن به ارمغان بیاورند. این در حالی است که کمپانی زد تی ای هدفی ۵۰۰ هزار دلاری را برای عملیاتی کردن این کمپین تعیین کرده بود و قرار است که به تمام افرادی که تا به حال مبالغی را پرداخت کرده‌اند، تمام وجوه پرداخت شده بازگشت داده شود.




    احتمالا گوشی ZTE Hawkeye با مشخصات بالاتری ساخته می‌شود

    بنابراین در حال حاضر این پروژه در وضعیت معلق قرار گرفته است و کمپانی سازنده اعلام کرده که یک محصول سطح بالا با پشتیبانی از این امکانات روانه‌ی بازار خواهد شد. با وجود این که هنوز نام این محصول و زمان آغاز تولید و عرضه‌ی به بازار آن اعلام نشده است، زد تی ای توضیحاتی را درباره‌ی لغو کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی عمومی برای گوشی ZTE Hawkeye ارائه داده که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید:

    بر مبنای بازخوردی که از نظرات شما [حمایت‌کنندگان این پروژه در کیک استارتر] دریافت کردیم، متوجه شدیم که بهترین تصمیم این است که در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی این گوشی را به عقب بیاندازیم تا بتوانیم مشخصات سخت افزاری بالاتری را ارائه دهیم. با وجود این که در حال حاضر هنوز مشغول بررسی برای تعیین این تاریخ نهایی هستیم، اما در جریان تمام مراحل این پروسه، آخرین وضعیت پیشرفت را اعلام خواهیم کرد و به طور مشترک با جامعه‌ی کاربران خود تعامل خواهیم داشت.

     

    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر