گوشی زد تی ای گیگابیت فون : اسنپدراگون 835 و سرعت دانلود 1 گیگابیت در ثانیه

اگر توجه کرده باشید بعضی از محصولات جدید که امروزه تولید و به بازار عرضه می شوند بر روی مواردی مانند: نمایشگر ، تجهیزات موسیقی و همین طور دوربین متمرکز شده اند. 

گوشی زد تی ای گیگابیت فون : اسنپدراگون 835 و سرعت دانلود 1 گیگابیت در ثانیه
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اگر توجه کرده باشید بعضی از محصولات جدید که امروزه تولید و به بازار عرضه می شوند بر روی مواردی مانند: نمایشگر ، تجهیزات موسیقی و همین طور دوربین متمرکز شده اند. در این میان شرکتی به نام شرکت زد تی ای اقدام به تولید محصولی با حال و هوایی متفاوت کرده است. این کمپانی شب قبل اولین گوشی هوشمند خود را در جهان معرفی کرد که می تواند سرعت دانلود

    گیگابیتی را ارائه کند که آن را در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرد. گوشی موردنظر که گیگابیت فون (ZTE Gigabit Phone) نام گذاری شده است ، مجهز به یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 بوده که همراه با مودم LTE X166 استفاده می شود تا بتواند ارتباط خیلی سریعی را در حدود 10 برابر سریع تر از گوشی های LTE را به ارمغان بیاورد. 

    گوشی زد تی ای گیگابیت فون


    کمپانی زد تی ای گیگابیت فون توانسته است با مجهز شدن به پرچمدار چیپست های شرکا کوالکام تبدیل شود. با این کار توانسته است تا دستاورد بزرگی برای شرکت چینی ZTE به همراه داشته باشد. گوشی مورد نظر برای ارائه یک سرعت دانلود فوق سریع از تکنولوژی آنتن MIMO 4×4 و فرکانس 256-QM قابل استفاده خواهد بود. کمپانی زد تی ای توانسته است تا جدیدترین تولید خود را با مودم Pre5G Giga+ MBB در غرفه احتصاصی خود به نمایش گذاشت. گوشی هوشمند زد تی ای گیگابیت فون که مجهز به مودم می باشد می تواند داده ها را نسبت به دیگر دستگاه های مجهز به اتصال LTE معمولی ، حدود 3 برابر سریع تر پردازش نماید. سرعت اینترنت برای یک گیگابیت در این گوشی به کاربران اجازه خواهد داد تا بی هیچ مشکلی بتوانند از ویدیوهای 360 درجه ای در واقعیت مجازی در فضای ابری و هم چنین استریمینگ موسیقی فیلم های با کیفیت را ایجاد کند که باعث می شود تا شما نهایت لذت را ببرید. با توجه به اطلاعاتی که این کمپانی منتشر نموده است اعلام نموده است که گوشی هوشمند جدید میتواند یک گام جلوتر از 5G برود. هر چند که نحوه اتصال شبکه 5G شکل و شیوه درستی به خود نگرفته است و نامی را به عنوان نامی رسمی برای در نظر نگرفته اند. سرعت دانلود شگفت انگیز برای یک گیگابیت در گوشی زد تی ای گیگابیت فون ، به عنوان دستاورد جدیدی در دنیای موبایل می باشد. 

    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر