گوشی های آینده اچ تی سی از گوگل اسیستنت بهره خواهند برد

كمپانی اچ‌ تی ‌سی همانند سایر تولید کنندگان قصد دارد از دستیار صوتی هوشمند در گوشی‌های آینده‌ اش بهره ببرد. این کمپانی قرار است از گوگل اسیستنت استفاده کند.

گوشی های آینده اچ تی سی از گوگل اسیستنت بهره خواهند برد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    كمپانی اچ‌ تی ‌سی همانند سایر تولید کنندگان قصد دارد از دستیار صوتی هوشمند در گوشی‌های آینده‌ اش بهره ببرد. این کمپانی قرار است از گوگل اسیستنت استفاده کند.

    طی یك اخبار موثق در خصوص به‌ کارگیری گوگل اسیستنت در جی ۶ ال ‌جی، حال اخباری در خصوص به‌ کارگیری این دستیار صوتی هوشمند در گوشی ‌های آینده ‌ی اچ ‌تی ‌سی به گوش می ‌رسد. بر اساس اینكه چیالین چانگ، مدیر بخش گوشی ‌های هوشمند و گجت ‌های اچ ‌تی ‌سی این موضوع را اعلام کرده است.

    چیالین چانگ در آخرین گفتگوی خود با Tbreak اخبار بسیار جالب توجهی در مورد برنامه‌ های این کمپانی برای گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه ‌شده، گوگل و اچ‌ تی ‌سی وارد تولید گوشی های هوشمند پیکسل، ارتباطات دیگری نیز دارند که مربوط به استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل پیکسل در گوشی‌ های هوشمند کمپانی تایوانی است. 




    در این مصاحبه‌ی به این نکته اشاره شده است که گوگل و اچ ‌تی ‌سی در حال کار روی موارد متعددی هستند. چانگ به این نکته اشاره کرده است که همیشه امکان توسعه‌ی محصولات متفاوتی وجود دارد.

    پاسخ چانگ را در ارتباط با استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت در گوشی ‌های هوشمند اچ‌ تی‌ سی ببینید:

    در موعود زمان گوگل اسیستنت در گوشی های هوشمند اچ ‌تی ‌سی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گوگل تمایل دارد اچ ‌تی ‌سی گوگل اسیستنت را در گوشی ‌های هوشمند خود مورد استفاده قرار دهد تا از این طریق اطلاعات جمع‌آوری ‌شده خود را گسترده ‌تر از پیش کند. گوگل در پی آن است تا اچ ‌تی ‌سی این دستیار صوتی هوشمند را به ‌صورت استاندارد در محصولاتش مورد استفاده قرار دهد. با توجه به تولید گوشی ‌های هوشمند پیکسل توسط اچ ‌تی ‌سی، انتظار می‌رود در صورتی که گوگل دستیار صوتی هوشمند خود را در اختیار سایر تولید کنندگان قرار دهد، اچ‌ تی ‌سی جزو اولین گزینه‌ های موجود باشد.

    منبع: زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر