یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین و اولین چیزی که به ذهن تمامی مشتریانی که به دنبال یک شرکت طراحی سایت می‌گردند این است که " یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ " چراکه پیدا کردن یک شرکت خوب در حیطه طراحی سایت امری حیاتی برای مشتریان طراحی وب سایت است و از زمانی که بازار طراحی سایت داغ داغ شد و شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی در این حیطه شکل گرفتند پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت برای مشتریان آن کمی سخت‌تر شد.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    مهم‌ترین و اولین چیزی که به ذهن تمامی مشتریانی که به دنبال یک شرکت طراحی سایت می‌گردند این است که " یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ " چراکه پیدا کردن یک شرکت خوب در حیطه طراحی سایت امری حیاتی برای مشتریان طراحی وب سایت است و از زمانی که بازار طراحی سایت داغ داغ شد و شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی در این حیطه شکل گرفتند پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت برای مشتریان آن کمی سخت‌تر شد. در این مقاله قصد داریم شما را با خصوصیات و ویژگی‌های یک شرکت خوب در حیطه طراحی سایت آشنا کنیم تا به راحتی بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید و پروژه طراحی وب سایت خود را به آن بسپارید. از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

     

    خصوصیات یک شرکت طراحی سایت خوب

     

    Image

     

    برخوردار بودن از نمونه‌کارهای قوی

    نمونه کار طراحی سایت قوی، سرمایه یک شرکت برنامه‌نویسی است که به شما این امکان را می‌دهد که فرق بین یک شرکت طراحی سایت خوب با یک شرکت طراحی سایت نامناسب را تشخیص دهید تنها کافیست که در گوگل شرکت‌های طراحی سایتی که در شهر شما قرار دارند را جستجو کنید. برای مثال در گوگل شرکت‌های طراحی سایت در تهران را جستجو می‌کنید و گوگل لیستی از شرکت‌های طراحی سایت در تهران را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید وارد وب سایت هر یک از آن‌ها شوید و از بخش منو به سراغ نمونه‌‌کارها بروید و نمونه‌کارهای هر یک از این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دهید. 

     

    البته زمانی که وارد وب سایت هر یک از شرکت‌های طراحی سایت در تهران شدید می‌توانید با بررسی وب سایت خود شرکت طراحی سایت حدس بزنید که نمونه‌کارهای خوبی دارد یا خیر؟ یا اینکه شرکت خوبی در حیطه برنامه‌نویسی است یا خیر؟ تنها کافیست که وب سایت شرکت مدنظر خود را از نظر همه از جمله: سرعت بارگذاری، UI، UX، طراحی گرافیکی، سئو، طراحی ریسپانسیو، امکانات و ماژول‌ها، محتوای ارزشمند و جذاب مورد بررسی قرار دهید. پس از طی تمامی این مراحل برای اینکه اطمینان پیدا کنید که شرکت مورد نظر شما شرک خوبی است یا نه؟ می‌توانید نمونه‌کارهای آن شرکت را از تمامی این فیلترها بگذرانید. شاید به نظرتان این کار کمی خسته‌کننده باشد اما با انجام این کار می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید و خیالتان از اینکه طراحی وب سایت خود را به آن می‌سپارید کاملا راحت باشد.

     

    داشتن سابقه کار طولانی‌ مدت

    منظور ما از داشتن سابقه کار طولانی مدت این نیست که شرکت‌های نوپا در حیطه طراحی سایت ضعیف عمل می‌کنند. درواقع منظور از داشتن سابقه کار طولانی مدت، داشتن تجربه بالاست که موفقیت در پروژه طراحی سایت را تضمین می‌کند. شرکت‌های طراحی سایت که از سابقه طولانی مدتی در زمینه طراحی سایت و بهینه‌سازی وب سایت برخوردار هستند، از تیم متخصص و خبره‌ای برخوردارند که در مدت زمان طولانی در حال کسب تجربه بوده‌اند از این‌رو نسبت به شرک‌های کم‌سابقه و کم‌‌تجربه در این حیطه خیلی سریع‌تر می‌توانند پروژه طراحی سایت مشتری خود را با موفقیت به اتمام برسانند، سپس آن را بهینه‌سازی کنند بدون اینکه به مشکلات زیادی بربخورند. حتی اگر در طول انجام پروژه به مشکلاتی هم برخورد کنند با تجربه‌ای که دارند سریعاً آن‌ها را برطرف خواهند کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که پروژه طراحی وب سایت خود را به شرک‌های با سابقه طولانی در این زمینه بسپارید. برای پیدا کردن میزان سابقه فعالیت هر شرکت طراحی سایت می‌توانید سری به وب سایت آن‌ها بزنید و در بخش درباره ما متوجه میزان سابقه کار آن‌ها شوید.

     

    برخوردار بودن از تخصص کافی

    تخصص کافی همه چیز است. درصورتی که یک شرکت طراحی سایت از تخصص کافی برخوردار باشد از پس طراحی انواع وب سایت‌ها از وب سایت‌های پیچیده فروشگاهی چند زبانه تا وب سایت‌های خبری، بازی، دانلود موزیک و فیلم و ... برمی‌آید. بنابراین اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت خوب هستید، میزان تخصص آن را زیر نظر بگیرید. برای اینکه بفهمید میزان تخصص یک شرکت طراحی سایت چه قدر است؟ باید به دو ویژگی قبلی که به آن‌ها اشاره کردیم توجه کنید به گونه‌ای که اول از همه نمونه کارهای آن را زیر نظر بگیرید و پس از اینکه متوجه شدید شرکت مدنظر شما در تمامی زمینه‌ها وب سایت‌های قوی طراحی نموده است به سراغ بررسی میزان سابقه کار آن بروید چراکه سابقه کار طولانی مدت، تجربه بالا را در بردارد و تجربه بالا نیز تخصص کافی را به همراه می‌آورد. 

     

    داشتن تعهد 

    یک شرکت طراحی سایت خوب همیشه حق را به مشتری می‌دهد و سعی می‌کند وب سایت مشتری را دقیقا متناسب با آن چیزی که او درخواست کرده است طراحی کند و بر روی تمامی تعهدات خود از جمله زمان تحویل پروژه، ارائه خدمات پشتیبانی و ... کاملا پایبند باشد. اما سوال مهمی که در این زمینه ایجاد می‌شود این است که قبل از اینکه به سراغ یک شرکت طراحی سایت برویم از کجا باید بفهمیم که نسبت به مشتریان خود تعهد دارد؟ بهترین کار این است که از طریق وب سایت شرکتی که مدنظر دارید به وب سایت‌هایی که طراحی کرده است سری بزنید و با آن‌ها تماس بگیرید و درمورد اینکه شرکت موردنظر از تعهد برخوردار است یا خیر از مشتریان آن سوال بپرسید. از این طریق نه تنها می‌توانید درمورد تعهد آن شرکت اطلاعاتی را به دست آورید بلکه اطلاعات زیاد دیگری درمورد نحوه کار آن شرکت، خدمات، با کیفیت یا بی‌کیفیت بودن کار آن و ... دستگیرتان می‌شود و درنتیجه به شما ثابت می‌شود شرکتی که برای طراحی سایت در نظر دارید خوب است یا خیر؟ 


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر