نرم افزار CRM – ساخت CRM اختصاصی با ایران سایت

طراحی و ساخت نرم افزار مدیریت مشتریان CRM از دیگر خدمات ایران سایت است که پس از نیازسنجی و بررسی کامل کسب و کار و وب سایت مشتریان اقدام به ساخت و طراحی CRM اختصاصی مشتران می‌شود. در این مرحله از کار، نیازها و دسترسی‌های کارکنان به دیتا و نیازها و خواسته‌های کسب و کار مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بهترین CRM برای مشتریان گرامی ساخته شود. . ضمنا در صورتی که نمونه کارها تنوع زیادی داشت و بررسی تمامی آنها از فرصت و حوصله شما خارج بود می توانید از طریق قسمت ارسال درخواست یک درخواست مشاوره ثبت نمایید.

خرید نرم افزار CRM

خرید نرم افزار CRM به شکل نرم افزارهای آماده نیز از خدماتی است که می توانید با قیمتی مشخص اقدام به خرید نرم افزار آماده CRM کنید.

طراحی سایت نیازیتو

پس از دو دهه فعالیت در عرصه طراحی سایت و سئو بر آن شدیم تا روی ایده ای سرمایه گذاری زمانی داشته باشیم. ایده ای که می تواند به شما کمک زیادی بکند. برای ما زیاد پیش...

طراحی سایت فروشگاهی آسان سنتر

سایت فروشگاهی آسان سنتر یکی ازبروزترین سایت های فروشگاهی لوازم خانگی در ایران می باشد . در این سایت جدیدترین محصولات خانگی ایرانی و خارجی با قیمت های مناسب  در...

طراحی سایت وردپرس ویژن پلاست

طراحی سایت ویژن پلاست در یکی از بهترین قالب های وردپرس توسط برنامه نویسان ایران سایت طراحی شده است. این سایت بصورت فروشگاهی طراحی شده و دارای درگاه امن زرین پال...

طراحی پورتال ویدیو کاشی لند

گاهی اوقات اطلاعات در مورد نحوه نصب کاشی و سرامیک میتواند به گونه ای باشد که شما حتی با وجود کوچکترین اطلاعات هم بتوانید یکی از بزرگترین مشکلات خود را حل کنید.اگر این...

طراحی پورتال فروشگاه کاشی لند

پرتال فروشگاه کاشی لند به ارائه لیست محصولات کاشی و سرامیک می پردازد. در این فروشگاه محصولات در دسته های مختلف به مشتریان ارائه می شوند و امکان درج محصول با چندین...

طراحی پورتال آگهی نامه کاشی لند

پرتال آگهی نامه کاشی لند با هدف ثبت آگهی های کاربران در زمینه های استخدام و کاریابی،املاک،تجهیزات،خدمات،لوازم و کالاهای نو و دست دوم طراحی شده است. در این پرتال بخشی...

Crm یا همان Customer relationship management است که به معنای مدیریت تعامل با مشتریان است.
Crm یک رویکرد بالقوه به بخش مدیریت تعامل یک شرکت با مشتریان فعلی و آینده نگر است که تلاش می کند با تجزیه و تحلیل داده های مشتریان یک شرکت سعی در بهبود روابط تجاری و در نهایت به صورت کاملا خاص تمرکز بر حفظ مشتری و رشد فروش است.
ابزار CRM با قابلیت های اتوماسیون بازاریابی به طور مثال می تواند وظایف تکرار به طور خودکار، ارسال ایمیل بازاریابی خودکار در زمان های خاص به مشتریان، و یا ارسال اطلاعات بازاریابی در رسانه های اجتماعی را انجام بدهد.
اتوماسیون بازاریابی هدفش این است که به نوبه منجر به فروش کامل به یک مشتری بشود. سیستم های CRM امروز نیز در تعامل با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی هم کار می کنند.
اتوماسیون خدمات بخشی از سیستم CRM است که در فن آوری خدمات به مشتریان مستقیم متمرکز است. از طریق اتوماسیون خدمات، مشتریان از طریق کانال های مختلف از قبیل تلفن، ایمیل، پایگاه های دانش، پورتال بلیط، پرسش های متداول، و بیشتر پشتیبانی می شوند.
1- اتوماسیون نیروی فروش 2-اتوماسیون بازاریابی 3-اتوماسیون خدمات

اتوماسیون نیروی فروش با تمام مراحل در چرخه فروش کار می کند، از ابتدا اطلاعات تماس ورود به تبدیل یک مشتری آینده نگر را به یک مشتری واقعی
به عنوان مثال: در سال 2000 شرکت اوراکل یک بسته نرم افزاری crm که باعث می شود اطلاعات تماس، برنامه ها و ردیابی عملکرد موجود به صورت آنلاین منتشر و به طوری که اطلاعات مشتری است که به راحتی برای همه کارکنان کار در دفتر و یا از راه دور در دسترس باشد.
اتوماسیون نیروی فروش وظیفه پیاده سازی تجزیه و تحلیل ارتقاء فروش، ردیابی خودکار تاریخ حساب یک مشتری برای فروش و یا تکرار فروش آینده و مختصات فروش، بازاریابی، مراکز تماس، و رسانه های خرده فروشی رابرعهده دارد.
این اعمال مانع از تلاش های تکراری بین فروشنده و مشتری و هم چنین به صورت خودکار اطلاعات تماس و پیگیری بین هر دو طرف می باشد.
اتوماسیون بازاریابی در کاهش فرآیند بازاریابی به طور کلی بر موثر تر و کارآمد تر بودن سیستم متمرکز است. به عنوان مثال: با به نتیجه رساندن رفتار مشتری، به بازاریابی اجازه می دهد تا یک کسب و کار منطبق با کمپین های بازاریابی به مشتریان درگیر با کسب و کار ارائه بدهد

نقش سیستم های CRM به صورت کاملا تجزیه و تحلیلی است با تجزیه و تحلیل داده های مشتری و جمع آوری از طریق منابع مختلف، و ارائه آن به طوری که مدیران کسب و کار می تواند تصمیم گیری آگاهانه تری را اتخاذ نمایند.
سیستم های CRM با تحلیلی که با استفاده از تکنیک مانند داده کاوی، همبستگی، و تشخیص الگو به تجزیه و تحلیل داده های مشتری می پردازند. این تجزیه و تحلیل کمک به بهبود خدمات به مشتریان با پیدا کردن مشکلات کوچک است که می تواند حل بشود.
به عنوان مثال، از طریق تجزیه و تحلیل رفتار خرید یک مشتری و ذخیره آن در پایگاه داده ، یک شرکت ممکن است که این مشتری پایه شده است خرید تعداد زیادی از محصولات است.
پس از اسکن از طریق این داده ها، شرکت ممکن است به بازار این زیر مجموعه از مصرف کنندگان متفاوت فکر کند، به منظور برقراری بهترین ارتباط چگونه محصولات این شرکت ممکن است به این گروه به طور خاص بهره مند شوند.

در حقیقت هدف از سیستم ارتباط با مشتری crm ادغام چند کار مهم در تجارت است که آن ها فروش، بازاریابی خودکار و پشتیبانی از مشتری می باشد.این سیستم ها معمولا دارای یک داشبورد کامل می باشد که دریک نمای کلی از سه تابع در یک صفحه برای هر مشتری که یک شرکت ممکن است داشته باشد نمایش می دهد.
داشبورد ممکن است اطلاعات مشتری، فروش گذشته، تلاش های بازاریابی قبلی ارائه، و بیشتر، خلاصه همه روابط بین مشتری و شرکت می باشد
Crm عملیاتی است که از سه قسمت اصلی تشکیل شده است:
یکی از جوانب مهم crm در سیستم های crm که کامپایل اطلاعات از طیف گسترده و وسیعی از کانال های ارتباطی مختلف از جمله وب سایت شرکت ها، ایمیل، چت زنده، و ابزار های بازاریابی و هم چنین رساه های اجتماعی باید بهره جست.
رویکرد ها در سیستم های استفاده شده از crm به منظور تسهیل در crm است.
اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان هدف و چگوگی برطرف کردن نیاز های مخاطبان هدف از جمله کار های سیستم crm می باشد. البته در نظر داشته باشید در پاره ایی از اوقات اتخاذ رویکرد های نادرست در این سیستم نتیج عکس می دهد و باعث شکست در پروژه می شود.

    فروشگاه سرمایش ، فرصت انتخاب و خرید از بین صدها برند متنوع و معتبر در حوزه‌ تهویه مطبوع را برای شما فراهم ساخته است. سرمایش با پیاده‌سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی امکان‌پذیر کرده است، همچنین تضمین 7 روز بازگشت رایگان کالا به شما اطمینان خاطر خواهد داد تا خرید خود را با آسودگی بیشتر و تجربه‌ی عالی انجام دهید. هر آن‌چه که نیاز دارید در فروشگاه سرمایش پیدا خواهید کرد. طیف وسیعی از قطعات تهویه مطبوع خانگی و صنعتی در طرح و برندهای مختلف ارایه شده است. همچنین ما مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز تهویه مطبوع و دیگر ملزومات ضروری یک متخصص تهویه مطبوع را آماده کرده‌ایم. برای خرید بهترین و مناسب ترین قطعه برای دستگاه شما پیشنهادات ویژه و راهنمایی های سرمایش را از دست ندهید.

    قابلیت‌های سایت وردپرسی سرمایش

    •  هاست اختصاصی نامحدود
    •  طراحی سایت به زبان فارسی
    •  طراحی قالب صفحات مطابق تمامی نیازهای پروژه
    •  قابلیت جستحو برای انواع مختلف محصولات
    •  ارائه یکسال خدمات ویرایش وبسایت مذکور بدون هزینه اضافی 
    • ارائه یکسال خدمات آموزش سیستم مدیریت محتوا مربوط به سایت مذکور بدون هزینه اضافی