نمونه کار طراحی سایت دات نت

ایران سایت با ارائه بیش از ۱۰۰۰ نمونه کار طراحی سایت دات نت موفق، مسیری روشن و هموار را به سوی تصمیم گیری صحیح و راحت در دنیای دیجیتال، پیش رویتان قرار می‌دهد. نمونه های طراحی سایت .NET در ایران سایت شامل بیزینس های مختلف از تمام صنف های شغلی است که می توانید با توجه به شغل خود در میان این نمونه کار ها جست‌وجو کنید.

نمونه کار طراحی سایت به زبان دات نت net.

به دلیل تسهیل در پاسخگویی ایران سایت به شما لطفا درخواست های خود را با کلیک بر روی ثبت درخواست ثبت نمایید

    شرکت دانش بنیان صنایع برودتی آریا سرمایش پردیسان در تاریخ 1/11/1387 به منظور تولید و تعمیر تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و صنعتی مورد نیاز صنایع نظامی، خودروسازی، نفت و گاز، الکترونیکی و همچنین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی تاسیس گشت. این شرکت مفتخر است که از تاریخ 23/5/1395 از جانب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در لیست شرکت های دانش بنیان تولیدی صنعتی قرار گرفته است.

    این شرکت افتخار دارد که در راستای رسیدن به اهداف بزرگ تقویت تولید داخلی با توفیق به تولید بیش از یکصد نو آوری و چندین اختراع ؛ سهمی کوچک در ، در اعتلای نام کشور عزیزمان ایران داشته است . ساخت بیش از یکصد قطعه که هرگز در داخل کشور تولید نشده اند. تولید نرم افزار کنترلر دما و رطوبت با سیستم بسیار پیچیده و الگوریتم قوی و همچنین اختراع شیشه ضد تشکیل بخار جهت شیشه رویت چمبر های تست دما و رطوبت، اختراع سیستم کنترل رطوبت و تثبیت با حداقل خطا ، تولید ایر کاندیشن های فشرده و چیلر های فوق فشرده جهت مطارف نظامی و مشارکت در راه اندازی سامانه های دفاعی از جمله این دستاوردهای این شرکت است.