طراحی سایت شرکت مهندسی آبران اندیشان زلال

امروزه با توجه به وجود اینترنت در تمامی نقاط شما برای کسب و کار خود می بایست یک سایت طراحی نموده باشید چرا که بیشتر مردم برای جواب سوالاتشان حتما به اینترنت سر می زنند و اینترنت را به عنوان مرجعی برای جواب سوالات شان می دانند. در این زمان شما با هر زمینه ی کاری ای می بایست تا وب سایت را جهت معرفی و عرضه ی خدماتتان دداشته باشید تا افرادی که برای یاففتن جواب هایشان به اینترنت مراجعه می نمایند شما را به عنوان یک حرفه ایی در زمینه کاریتان ببینند.

به عنوان یک رئیس یک مجموعه باید این را به خوبی بدانید که اگر می خواهید یک تجارت شناخته شده داشته باشید می بایست به فکر طراحی سایت باشید. در حوزه آب و فاضلاب کم تر شرکتی در فضای مجازی به فکر طراحی سایت می افتد ولی شرکت آبران اندیشان زلال با سفارش سایت خود برگی برنده را دست گرفت. چرا که در حال حاضر شرکت آبران اندیشان زلال جزو معدود شرکت هایی است که در زمینه آب و فاضلاب دارای وب سایت می باشد.


شرکت آبران اندیشان زلال در زمینه طراحی،ساخت نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می نماید. شرکت در سال 1387 تحت عنوان شرکت مهندسی آبران اندیشان زلال فعالیت های خود را آغاز کرده است. هم چنین شرکت در زمینه های مختلف از جمله طراحی، اجراء و نظارت بر طرح های تأمین آب، تصفیه خانه های فاضلاب ارائه فعالیت می کند. این شرکت با قبول و انجام طرح های متعدد و تحویل به موقع آنها ضمن توسعه دامنه فعالیت خود، موجبات رضایت مجریان طرح ها و کارفرمایان را فراهم نماید.

از جمله ویژگی های سایت شرکت آبران اندیشان زلال می توان به:

1- سفارشی بودن وب سایت شرکت آبران اندیشان زلال
2- ریسپانسیو و قابلیت نمایش در موبایل و تبلت
3- استفاده از رنگ آمیزی مطابق با ساختار کار
4- سئوی قوی بر روی وب سایت

ویژگی های سایت ارائه شده به کارفرما:

طراحی واکنش گرا

قابلیت تعریف کاربران متعدد 

قابلیت تعریف سطح دسترسی

استفاده از ساختار ماژولار جهت تولید محتوا

مدیریت منو و صفحات

امکان انتخاب نحوه چیدمان مطالب سایت برای هر یک از صفحات سایت

بهینه سازی روی کلمات کلیدی

مدیریت شبکه های اجتماعی

انجام گوگل ادوردز

و....

طراحی سایت شرکت مهندسی آبران اندیشان زلال
Technologies