طراحی سایت شرکت گردشگری بازرگانی آراد

در شرکت گردشگری بازرگانی آراد که یکی از بزگترین شرکت های تخصصی در زمینه ی صنعت گردشگری مشغول به فعالیت نیز می باشد. طراحی سایت این شرکت گردشگری بازرگانی آراد که توسط گروه طراحان حرف ای سایت ایران سایت انجام شده است و نکته ی جالبی که در طراحی وب سایت شرکت گردشگری بازرگانی آراد ضورت گرفته شده است، طراحی این وب سایت به سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی می باشد.
شرکت بازرگانی و گردشری آراد به صورت کاملا رسمی در تاریخ دوازدهم دی ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و پنج مصادف با دوم ژانویه هزار و نه صد و نود و هفت با فکر و اندیشه ی خدمات رسانی به واحد های دیگر صنف گردشگری نیز تاسیس شده است .
این شرکت گردشگری بازرگانی آراد از شروع فعالیت رسمی خود در طول سال ها کوشش و تلاش و هم چنین با تحمل سختی های بسیار در این راستا که توسط موسس خود و همراهان صورت رفته است، افتخار به اخذ تقدیر نامه ها و گواهینامه های بسیار زیادی از طرف مسئولین محترم و بزرگوار ارشد و نیز کسانی که به صنعت گردشگری کشوری و خارجی مرتبط هستند، شده است . لازم به ذکر است که دست اندارکاران شرکت گردشگری بازرگانی آراد بر این باور هستند که افزایش و گسترش بیشتر صنعت گردشگری باعث ایجاد اشتغال به کار و رفع فقر و هم چنین کسب در آمد های ملی و ایجاد نشاط و باعث از بین بردن بخش بزرگی از آن مسئله ی فکری مسئولان و مردم در هر جامعه نیز می باشد . در صنعت گردشگری کشور بزرگمان نه تنها دارای میراث غنی و با ارزش فرهنگی و تاریخی بوده است بلکه توانسته از لحاظ جاذبه های طبیعی و هم چنین صنایع دستی مالک جایگاهی کم نظیر و بی سابق در جهان شده است . این خود باعث پیشرفت بسیار گسترده ای چه برای این شرکت و چه برای کشورمان می باشد.
 

 

شرکت گردشگری بازرگانی آراد یکی از بزگترین شرکت های تخصصی در صنعت گردشگری می باشد. طراحی سایت شرکت آراد توسط گروه طراحان سایت ایران سایت صورت گرفته است و به سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی طراحی شده است.

طراحی سایت شرکت گردشگری بازرگانی آراد
طراحی سایت شرکت گردشگری بازرگانی آراد
طراحی سایت شرکت گردشگری بازرگانی آراد
COLOR PALLETE
35% 20% 20% 20% 20% 5%
#e88ee6
#db2c2a
#4b9f40
#e85f5f
#d048cc
#ffffff
FONTS STYLE
BYekan

A . B . C . D . E . F . G . H . I . J . K . L . M . N . O . P . Q . R . S . T . U . V . W . X . Y . Z.

بی یکان

الف · ب · پ · ت · ث · ج · چ . ‌ح · خ · د · ذ · ر · ز . ‌ژ · س . ‌ش · ص · ض · ط · ظ · ع · غ · ف · ق · ک · گ · ل · م · ن · و · ه · ی

Technologies