طراحی سایت وردپرس هیت تریس

 با اتکا به  ربع قرن  تجربه در صنعت برق  و  با توجه به نیاز صنایع داخلی  به تجهیزات  تخصصی   گرمایش  الکتریکی  شامل انواع کابل حرارتی و تجهیزات  مرتبط ،  هدف  خود  را تولید   صفر تا صد  همه اقلام مورد نیاز این صنعت در داخل کشور قرار داده است. در این راستا این شرکت اقدام به طراحی، واردات ماشین آلات خطوط یکپارچه تولید همینطور اخذ مجوز و استاندارد های روز دنیا با چشم انداز صادرات  را سرلوحه کار خود قرار داده است.
از دیگر خدمات این شرکت همانند دو دهه اخیر ،  واردات  از بهترین و با کیفیت ترین  مارک های  اروپایی  و  آمریکایی  نظیر  RAYCHEM,  THERMON,  ELTHERM,  BARTEC,  HEATON ,CHROMALOX, HEAT-TRACE , ISOMIL,  KOREA HEAT,  FINE و نظایر  آنها  میباشد.
به طور کلی و با رعایت اختصار طراحی، تامین کالا و اجرای پروژه های هیت تریسینگ  در پروژه های صنعتی و ساختمانی  گرایش  اصلی و مسلط مهندسین و پرسنل این مجموعه بوده که با اتکا به تجربه و تخصص در این  صنعت کلیه فعالیت ها با گارانتی  دو ساله  ارایه میگردد.

 

قابلیت‌های سایت هیت تریس

  •  هاست اختصاصی نامحدود
  •  طراحی قالب صفحات مطابق تمامی نیازهای پروژه
  •  ایجاد قابلیت های زیر در صورت نیاز در طراحی صفحات بصورت نامحدود، فرم ساز، تماس با ما، گالری، اخبار و مقالات، پادکست، کلیپ ها، دست نوشته ها، اسلایدر
  •  ارائه یکسال خدمات ویرایش وبسایت مذکور بدون هزینه اضافی
  •  ارائه یکسال خدمات آموزش سیستم مدیریت محتوا مربوط به سایت مذکور بدون هزینه اضافی
Technologies