طراحی وب سایت شرکت کارخانجات داراپلاست

داراپلاست از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلاستیکی در کشور ایران می باشد. به همین دلیل کارخانجات داراپلاست اقدامی در جهت معرفی بهتر و بیشتر محصولات خود کردند تا بتوانند از این طریق خود را بیشتر به مردم معرفی نمایند. به همین دلیل تیم طراحی ایران سایت برای کارخانجات داراپلاست سایتی را طراحی نمود. شما کاربران گرامی می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید تا بیشتر با محصولات تولید کارخانجات داراپلاست آشنا شوید. بعد از ورود به سایت خواهید دید که محصولات کارخانجات داراپلاست از تنوع زیادی برخوردار می باشد. این محصولات عبارتند از : نایلون تست ، نایلون ، سفره رولی ، نایلون شیرینگ ، نایلکس ساده ، نایلکس تبلیغاتی عمومی ، نایلکس دسته تقویتی ، نایلکس دسته بندی ، سفره یک بار مصرف چاپی ، کیسه فریزر و کیسه زباله. 
مشتریان محترم می توانند هر محصولی را که در نظر دارند سفارش بدهند. برای این که به راحتی بتوانید محصول موردنظر خود را سفارش بدهید می توانید از طریق سایت پورتال کارخانجات داراپلاست این کار را انجام بدهید. قابلیت هایی که در پورتال کارخانجات داراپلاست وجود دارد شامل معرفی گواهینامه ها، مقالاتی در ارتباط با محصولات داراپلاست ، نمایشگاه ها و هم چنین نمایندگی های ایران پلاست می باشد. کارخانجات داراپلاست از طریق سایت پورتال توانست محصولات خود را به بهترین شیوه ممکن معرفی نماید. در سایت کارخانجات داراپلاست این امکان وجود دارد تا بتوانند اخبار روزنامه ها را قرار بدهند. اگر به قسمت روزنامه که در سایت در نظر گرفته شده است نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این شرکت نخستین شرکت تولید کننده پلاستیک در سراسر ایران می باشد. هدف اصلی شرکت داراپلاست تولید نایلون ها و پلاستیک هایی می باشد که قابل تجدید پذیر باشند. این شرکت دارنده گواهینامه های استاندارد ملی ایران ، گواهینامه مدیریت یکپارچه ، زیست تخریب پذیر ، پروانه بهداشت و پروانه بهره برداری می باشد. 

دارا پلاستیک یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلاستیکی در ایران است. این مجموعه که قدمت بسیاری دارد برای معرفی محصولات خودنیاز به وبسایتی داشت از این رو گروه طراحی سایت ایران سایت این نیاز آنها را مرتفع نمود.

COLOR PALLETE
30% 30% 15% 15% 10%
#ff5a00
#333333
#007cb7
#ebebeb
#ffffff
FONTS STYLE
IranYekan

A . B . C . D . E . F . G . H . I . J . K . L . M . N . O . P . Q . R . S . T . U . V . W . X . Y . Z.

ایران یکان

الف · ب · پ · ت · ث · ج · چ . ‌ح · خ · د · ذ · ر · ز . ‌ژ · س . ‌ش · ص · ض · ط · ظ · ع · غ · ف · ق · ک · گ · ل · م · ن · و · ه · ی

Technologies