طراحی وب سایت مشاورین تبانیر

گروه مشاورین تبانیر در زمینه کاری در رابطه با تجهیزات و وسایل مربوط به صنایع نفت و گاز ، تولید نیرو (برق) فعالیت می کند. تیم خبره ایران سایت موفق شد تا سایتی را برای معرفی بهتر فعالیت های مشاورین تبانیر طراحی نماید. برای طراحی این سایت ایران سایت از یک تم اختصاصی بهره گرفته است که در این تم هدف فقط به نمایش درآوردن فعالیت های این گروه می باشد. می توانید به سایت طراحی شده برای گروه مشاورین تبانیر مراجعه نمایید. بعد از دیدن این سایت متوجه تمامی فعالیت های مرتبط با مشاورین تبانیر خواهید شد. گروه مشاورین تبانیر دارای حدود یک دهه سابقه درخشان در عرصه صنعت انرژی در مسیر شکوفایی و بالندگی می باشد. فعالیت های این موسسه دارای هیچ مرزی نمی باشد. خواسته این گروه مشاورین قرار گرفتن نام تبانیر به عنوان نمادی درخشان برای مدیریت ایرانی می باشد که به عنوان یکی از بهترین شرکت های نام آور فرا منطقه ای می باشد. مهم ترین اهداف گروه مشاورین تبانیر به شرح زیر خواهد بود: 
1-ایجاد کردن تعادلی بین کیفیت ، زمان و هزینه در حین انجام پروژه ها
2-ایجاد ارتقاء در سطح دانش فنی ، مهارت و توسعه قابلیت های کلیه کارکنان                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
3-بالا بردن توان فنی و استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین آلات
4- حضور در عرصه ها و بازارهای جدید و زمینه سازی و ایجاد بستر لازم برای تبدیل شرکت به پیمانکار عمومی (GC).
5- بهبود مستمر سیستم ها، فرآیندها و ارتقای بهره وری شرکت با توسعه زیرساخت های مدیریت پروژه و یکپارچه شدن سیستم های اطلاعات جامع مدیریت.
6- دارای نمایندگی انحصاری واردات کلیه محصولات مورد استفاده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از کشورهای کره و نروژ در منطقه.

این ها تمامی اهداف گروه مشاورین تبانیر خواهد بود که شما با مطالعه آن ها متوجه خواهید شد که این گروه بهترین گروه مشاورین تبانیر خواهد بود. 
 

زمینه کاری گروه تبانیر در رابطه با تجهیزات و وسایل مربوط به صنایع نفت و گاز، تولید نیرو(برق) میباشد.که طراح برنامه نویس با ذوق ایران سایت بااستفاده از تم اختصاصی و درخواستهای مکرر این شرکت این وب سایت را برای اگاهی بیشترهموطتان در معرض نمایش قرار داد. طراحی سایت گروه تبانیر توسط تیم طراحی سایت ایران سایت انجام شده است.

طراحی وب سایت مشاورین تبانیر
Technologies