طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو

طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو در صورتی که به طور صحیح اجرا شود بسیار راحت و آسان خواهد بود، برخلاف تصور برخی از افراد ساخت برنامه کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و هر کسی می تواند برای انجام این کار اقدام نماید. از آنجایی که فناوری و صنعت برنامه نویسی پیشرفت قابل توجهی کرده است به همین جهت تعداد زیادی از افراد  به سهولت قادر به ساختن برنامه های مورد دلخواه خود با صرف هزینه کم هستند. البته در اختیار داشتن ابزارهای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اندروید استودیو از جمله...

طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو در صورتی که به طور صحیح اجرا شود بسیار راحت و آسان خواهد بود، برخلاف تصور برخی از افراد ساخت برنامه کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و هر کسی می تواند برای انجام این کار اقدام نماید. از آنجایی که فناوری و صنعت برنامه نویسی پیشرفت قابل توجهی کرده است به همین جهت تعداد زیادی از افراد  به سهولت قادر به ساختن برنامه های مورد دلخواه خود با صرف هزینه کم هستند. البته در اختیار داشتن ابزارهای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اندروید استودیو از جمله ابزارهایی است که مناسب ترین پلتفرم را برای طراحی و ساخت برنامه در اختیار کاربران قرار می دهد. بعضی از افراد نمی دانند که چگونه با اندروید استودیو اپلیکیشن بسازند، بنابراین در این مطلب قصد داریم نحوه طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

    Image

    ساخت پروژه با اندروید استودیو


    اولین کار برای طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو ضربه زدن بر روی گزینه start a new android studio project می باشد، در صورت ایجاد پروژه از قبل باید به طور مستقیم وارد آن شده و در قسمت فایل بر close project کلیک شود. برای ساخت پروژه وارد کردن نام و دامنه شرکت و مسیر ذخیره پروژه ضروری است، یونیک بودن نام پکیج که ادغامی از نام پروژه و نام دامنه بوده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکسان بودن نام پکیج موردنظر با نام یک اپلیکیشن دیگر کاربر را در بارگذاری اپلیکیشن در اپ استور هایی از جمله گوگل پلی، بازار و غیره با مشکل روبرو خواهد کرد. از آنجایی که هدف اصلی طراحی اپلیکیشن با اندروید است باید گزینه اول انتخاب شود و بعد برای تعیین نسخه پایین اندروید حمایت شده توسط اپلیکیشن اقدام کرده و در آخرین مرحله مدل اکتیویتی مورد دلخواه مشخص شود.  

    ساخت اپلیکیشن با اندروید استودیو

    طراحی و تولید اندروید استودیو برعکس نرم افزار اکلیپس برای ساخت نرم افزارهای اندروید انجام گرفته است، منظور این است که اگر اندروید استودیو را دانلود نمایید می توانید به تعداد زیادی از ابزارها از جمله مانند خود پلتفرم اندروید و امولاتور برای آزمایش نرم افزار دسترسی پیدا کنید. در زمان نصب فراموش نکنید که گزینه های قابل انتخاب حتما باید فعال شود در غیر این صورت ابزارها در اختیار شما قرار نخواهند گرفت، لازم به ذکر است که فعالسازی این ابزارها به شکل دستی نیز امکان پذیر می باشد، ولی برای این کار اجرا کردن فرآیند پیچیده تر الزامی است. یکی از دلایلی که باعث شده در بسیاری از موارد طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو انجام گیرد این است که در مقایسه با نرم افزارهای دیگر ساده تر طراحی شده است، در صورتی که نمی دانید چگونه با اندروید استودیو کار کنید بهتر است Basic4Android را به کار ببرید.

    Image

    هزینه طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو

    میزان قیمت طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو براساس عوامل گوناگونی تعیین می گردد که یکی از مهمترین عوامل این است که برنامه مورد نظر شما تا چه اندازه پیچیده می باشد، اگر کارایی و امکاناتی که می خواهید بر روی پروژه اجرا کنید پیچیدگی زیادی داشته باشند شامل هزینه بالایی می شود. در حقیقت باید گفته شود که ممکن است برنامه نویسان برای  پیاده سازی برخی از قابلیت ها به زمان طولانی نیاز داشته باشند، این در حالی است که برخی دیگر از ویژگی ها را می توان به راحتی و در کوتاه ترین زمان به اجرا درآورد. به همین جهت هنگامی که برای طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو اقدام می کنید برای اینکه از هزینه آن مطلع شوید حتما باید با کلیه این موارد که پیچیدگی و بالا رفتن هزینه ساخت اپلیکیشن را تحت تاثیر قرار می دهند به طور کامل و دقیق آشنا باشید.

    قیمت طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو

    در بخش قبلی اشاره کردیم با افزایش میزان پیچیدگی و قابلیت هایی که مشتریان قصد دارند بر روی پروژه پیاده سازی کنند هزینه های طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو نیز بالا می رود، اما فاکتورهای دیگری نیز هستند که بر قیمت سفارش طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو تاثیر می گذارند.  برای مثال نوع کد نویسی اپلیکیشن یکی از این عوامل است، اگرچه برای کدنویسی در اندروید زبان های مختلفی موجود می باشد اما زبان برنامه نویسی جاوا و کاتلین به خود اندروید اختصاص دارند و گوگل آنها را برای طراحی اپلیکیشن پیشنهاد می کند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساخت برنامه با اندروید استودیو نوع پلتفرمی است که برای برنامه نویسی اندروید انتخاب می گردد،  زیرساخت و مدیریت اپلیکیشن، سفارش سازی ساخت بصری برنامه، ساختار گروه گسترش و برنامه نویسی اندروید، اعمال دگرگونی های از قبل مشخص شده نیز موثر خواهند بود.    

    Image

     
     سخن پایانی
    داشتن اپلیکیشن برای رونق و ارتقاء تمام کسب و کارها و افزایش یافتن تعداد مشتریان به عنوان یکی از موثرترین راه حل ها به شمار می آید، مهم نیست که در چه زمینه ای فعالیت می کنید و یا قصد دارید چه شغلی را ایجاد نمایید به هر حال طراحی اپلیکیشن قادر به هموار کردن مسیرتان خواهد بود. طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو درست بر اساس ویژگی و تکنولوژی آن صورت می گیرد به علاوه هنگامی که اندروید آپدیت می شود به روزرسانی اپلیکیشن طراحی شده نیز در همان لحظه انجام می شود. لازم به ذکر است که ویژگی های منحصر به فرد اندروید استودیو باعث شده تا همه کاربران و برنامه نویسان آن را برای طراحی اپلیکیشن مورد استفاده قرار دهند. در صورتی که هدف شما این است تا درآمد کسب و کارتان را افزایش داده می توانید طراحی اپلیکیشن با اندروید استودیو را سفارش دهید.


     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر