مزیت طراحی سایت با وردپرس

چندین سال قبل تنها طراحی سایت با استفاده از CMS اختصاصی امکان‌پذیر بود از این‌رو هر یک از مشتریان طراحی سایت مجبور بودند به شرکت‌های طراحی سایت سفارش یک وب سایت با CMS اختصاصی را بدهند تا برای کسب‌وکار خود وب سایتی داشته باشند 

مزیت طراحی سایت با وردپرس
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    چندین سال قبل تنها طراحی سایت با استفاده از CMS اختصاصی امکان‌پذیر بود از این‌رو هر یک از مشتریان طراحی سایت مجبور بودند به شرکت‌های طراحی سایت سفارش یک وب سایت با CMS اختصاصی را بدهند تا برای کسب‌وکار خود وب سایتی داشته باشند و از این طریق بتوانند فروش خود را به صورت ویژه‌ای گسترش دهند و میزان سوددهی خود را بالا ببرند. از این‌رو باید مدت زمان تقریبا طولانی منتظر می‌ماندند تا وب سایتشان آماده شود و علاوه‌بر این باید هزینه زیادی هم پرداخت می‌کردند اما به مرور زمان سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس راهی دنیای وب شدند و پروسه داشتن یک وب سایت برای صاحبین مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف را آسان کردند. از این‌رو امروزه هر کسی در مدت زمان خیلی کوتاه با هزینه خیلی کم می‌تواند برای خود و کسب‌وکارش یک وب سایت داشته باشد و با استفاده از اصول و تکنیک‌های سئو در آن، وب سایت خود را در لینک‌های اول در صفحه نتایج جستجوی گوگل مشاهده کند. بنابراین داشتن وب سایت مانند گذشته کار خیلی سختی نیست. 

     

    طراحی سایت با وردپرس

    اما هنوز هم این سوال در ذهن مشتریان طراحی سایت باقی مانده است که آیا طراحی سایت با CMS اختصاصی بهتر است یا طراحی سایت با وردپرس؟ درواقع نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که طراحی سایت با CMS اختصاصی بهتر است با طراحی سایت با وردپرس چراکه طراحی سایت با هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب منحصربه‌فرد خود را دارد به گونه‌ای که باید متناسب با شرایط و امکاناتی که برای طراحی سایت مدنظر ندارید باید یکی از این روش‌ها را برای داشتن یک وب سایت انتخاب کنید و قبل از اینکه به دنبال دادن سفارش طراحی سایت به یکی از شرکت‌های طراحی سایت وردپرسی باشید، نمونه سایت‌های وردپرسی آن شرکت را با دقت بالایی، از هر نظر مورد بررسی قرار دهید. درضمن ادامه این مقاله را دنبال کنید تا با مزایای طراحی سایت با وردپرس نسبت به CMS اختصاصی آشنا شوید. 

     

    مزایای طراحی سایت با وردپرس

     

    هزینه و زمان کمتر

    همانطور که اشاره کردیم طراحی سایت با CMS اختصاصی، مدت زمان تقریبا طولانی به طول می‌انجامد. چراکه تیم برنامه‌نویسان شرکت طراحی سایتی که مدنظر دارید باید یک پروژه طراحی سایت را از صفر تا 100 کدنویسی کنند از این‌رو هزینه بیشتری هم از شما دریافت می‌کنند. بنابراین هم باید زمان زیادی را منتظر بمانید تا وب سایت شما آماده شود و هم اینکه هزینه زیادی پرداخت کنید. اما برخی از مشتریان طراحی سایت نه زمان زیادی دارند تا منتظر آماده شدن وب سایت خود بمانند و نه پول زیادی دارند تا برای طراحی سایت هزینه کنند. اگر شما هم شامل این دسته از مشتریان طراحی سایت هستید اصلا لازم نیست که نگران باشید چراکه بجای داشتن وب سایتی با CMS اختصاصی می‌توانید وب سایتی با قالب وردپرس داشته باشید از این‌رو نه باید هزینه زیادی را پرداخت کنید و نه باید مدت زمان طولانی منتظر بمانید تا وب سایت شما آماده شود چراکه در مدت زمان خیلی کوتاهی می‌توانید آن را تحویل بگیرید. 

     

    پنل قدرتمند و ارزان

    برخی از شرکت‌های طراحی سایت در ازای طراحی پنل مدیریت وب سایت با CMS اختصاصی پول زیادی از شما دریافت می‌کنند و پس از اینکه با پنل مدیریت وب سایت کار می‌کنید متوجه می‌شوید که خیلی گیج‌کننده و ضعیف است. درصورتی که طراحی سایت با وردپرس از پنل قدرتمندی که خیلی آسان طراحی شده است برخوردار می‌باشد. از این‌رو کار با آن اصلا برای مدیر وب سایت گیج‌کننده و سخت نخواهد بود به گونه‌ای که با کمترین آموزش می‌تواند به راحتی با آن کار کند و محتویاتی که مدنظر دارد را بر روی آن آپلود کند. علاوه‌بر این پنل مدیریت وب سایت وردپرسی از تمامی امکانات و آپشن‌هایی که مدیر وب سایت برای بارگذاری مطالب بر روی وب سایت به آن‌ها نیاز پیدا می‌کند برخوردار است. بنابراین در کنار ساده بودن کار با پنل مدیریت وردپرس، با برخوردار بودن از امکانات و آپشن‌های مناسب، بسیار قدرتمند است. 

     

    طراحی سایت با وردپرس

     

    قابل استفاده برای انواع وب سایت‌ها

    برخی از مشتریان طراحی وب سایت به اشتباه فکر می‌کنند که طراحی سایت وردپرسی تنها برای وب سایت‌هایی که نیازی به امکانات زیاد ندارند مانند طراحی وب سایت شرکتی مناسب است درصورتی که طراحی سایت وردپرسی برای پیاده‌سازی تمامی وب سایت‌ها مناسب است از طراحی وب سایت‌های پیچیده مانند وب سایت‌های فروشگاهی گرفته تا طراحی وب سایت‌های آسانی مانند شرکتی. از طرفی شما هر ایده‌ای که برای طراحی سایت در ذهن خود داشته باشید در طراحی سایت با وردپرس می‌توانید آن را پیاده‌سازی کنید. 

     

    طراحی سایت خلاقانه

    این تنها وب سایت‌هایی با CMS اختصاصی نیستند که به روش خلاقانه طراحی می‌شوند بلکه وب سایت‌های وردپرسی نیز با بهره‌مندی از یکسری متدها و تکنیک‌های خاص به صورت کاملا خلاقانه قابل طراحی هستند. علاوه‌بر این می‌توان از یکسری محتوای مجذوب‌کننده مانند موشن گرافیک‌ها در طراحی سایت وردپرسی استفاده کرد تا زمانی که کاربران آن وب سایت را می‌بینند کاملا مجذوب آن شوند. بنابراین هر ایده و خلاقیتی در طراحی سایت وردپرسی نیز قابل پیاده‌سازی است. 

     

    سرعت بالاتر

    متدهای متعددی در طراحی سایت وجود دارند که موجب افزایش سرعت بارگذاری آن در موتورهای جستجو به ویژه گوگل می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها بهینه‌سازی کدهای وب سایت است. خوشبختانه وردپرس هر چند وقت یکبار مورد بروزرسانی قرار می‌گیرد و یکی از فعالیت‌هایی که در این بروزرسانی‌ها صورت می‌گیرد، بهینه‌سازی کدها است از این‌رو می‌توان براساس این معیار گفت که وب سایت‌هایی که با استفاد از وردپرس طراحی می‌شوند از سرعت بارگذاری خوبی در موتورهای جستجو برخوردار هستند که همین عامل نقش بسزایی در افزایش رتبه سئو سایت در موتورهای جستجو دارد. 


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر