هزینه طراحی سایت استاتیک

علاوه‌ بر این مدت زمان طراحی و آماده‌سازی وب سایت استاتیک خیلی کمتر از وب سایت داینامیک است. اما چرا هزینه طراحی سایت استاتیک از داینامیک کمتر است یا اینکه چرا پروسه طراحی آن به مدت زمان کمتری نیاز دارد؟ ادامه این مقاله را دنبال کنید تا شما را با طراحی سایت استاتیک و مزایای آن آشنا کنیم تا پاسخ این سوالات را بگیرید.  

هزینه طراحی سایت استاتیک
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    آیا خیلی وقت است که قصد دارید برای کسب‌و‌کار خود وب سایتی داشته باشید اما از هزینه‌های آن هراس دارید؟ آیا سریعا به یک وب سایت نیاز دارید و زمان زیادی برای طراحی آن توسط یک شرکت برنامه‌نویسی ندارید؟ نگران نباشید! درصورتی که هدف شما از طراحی وب سایت تنها معرفی یکسری کالاها و خدمات شرکتتان است و قرار نیست دائما اطلاعات وب سایتتان را بروزرسانی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ طراحی سایت استاتیک بروید. نه تنها هزینه طراحی سایت استاتیک زیاد نیست بلکه از هزینه طراحی سایت داینامیک خیلی هم کمتر است. علاوه‌بر این مدت زمان طراحی و آماده‌سازی وب سایت استاتیک خیلی کمتر از وب سایت داینامیک است. اما چرا هزینه طراحی سایت استاتیک از داینامیک کمتر است یا اینکه چرا پروسه طراحی آن به مدت زمان کمتری نیاز دارد؟ ادامه این مقاله را دنبال کنید تا شما را با طراحی سایت استاتیک و مزایای آن آشنا کنیم تا پاسخ این سوالات را بگیرید.  

     

    هزینه طراحی سایت استاتیک

     

    طراحی سایت استاتیک چیست؟

    معنای دیگر استاتیک، ثابت است. بدین معنا که وب سایت‌های استاتیک وب سایت‌هایی هستند که کاملا ثابت و ماندگارند و برخلاف وب سایت‌های داینامیک دارای پنل کاربری نیستند تا مدیران وب سایت بتوانند اطلاعات وب سایت خود را دائم ویرایش کنند یا اینکه صفحات جدیدی را به وب سایت بیافزایند درواقع وب سایت‌های استاتیک پنل مدیریت ندارند از این‌رو اطلاعات و محتوایی که داخل آن‌ها قرار دارد توسط مدیر سایت قابل بروزرسانی نیست و باید شخص برنامه‌نویس به بروزرسانی اطلاعات و محتوای آن بپردازد. البته همانطور که اشاره کردیم تنها برای طراحی وب سایت‌های معرفی که یکسری محصولات و خدمات در آن‌ها معرفی می‌شوند و نیازی به بروزرسانی دائم آن‌ها نیست از طراحی استاتیک استفاده می‌شود. جالب است بدانید که وب سایت‌های استاتیک اولین وب سایت‌هایی بودند که پا به دنیای وب گذاشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت برنامه‌نویسی پای وب سایت‌های داینامیک نیز به دنیای وب باز شد و سیل عظیمی از کاربران دنیای وب به ویژه کاربرانی که قصد طراحی وب سایت‌های فروشگاهی را داشتند و دائما مجبور بودند اطلاعات وب سایت خود را بروزرسانی کنند به سمت طراحی سایت داینامیک کشانده شدند. 

     

    طراحی سایت استاتیک چه مزایایی دارد؟

    • هزینه طراحی سایت استاتیک کم است

    دنیای طراحی سایت داینامیک از طراحی سایت استاتیک کاملا متفاوت است چراکه در طراحی سایت داینامیک با دو بخش مختلف، یک بخش که کاربران مشاهده می‌کنند (ظاهر وب سایت) و بخش دیگر که مدیران سایت در آن فعالیت دارند به اصطلاح پشت صحنه وب سایت یا پنل مدیریت وب سایت روبه‌رو هستیم. اما در طراحی سایت داینامیک به این دلیل که پشت صحنه یا پنل مدیریتی وجود ندارد تنها با یک بخش، آن هم بخش ظاهری وب سایت که توسط کاربران وب دیده می‌شود روبه‌رو هستیم. طبیعتا همین عوامل موجب می‌شود که هزینه طراحی سایت استاتیک از هزینه طراحی سایت داینامیک کمتر باشد. پس نگران هزینه طراحی سایت استاتیک نباشید. 

     

    • امنیت طراحی سایت استاتیک بالاست

    فراموش نکنید که هر چه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشد باید بیشتر مراقب امنیت آن بود. اما از آن‌جایی که وب سایت استاتیک، فاقد پنل مدیریت است و بروزرسانی اطلاعات آن خیلی کم توسط برنامه‌نویس صورت می‌گیرد گزینه‌ای برای ورود یا ثبت نام کاربران وجود ندارد و هیچ شخصی به غیر از برنامه‌نویس نمی‌تواند اطلاعات و محتوای آن را بروزرسانی کند و به آن‌ها دسترسی داشته باشد از این‌رو می‌توان گفت که امنیت وب سایت استاتیک از وب سایت داینامیک بیشتر است. 

     

    هزینه طراحی سایت استاتیک

     

    • وب سایت‌های استاتیک سریع‌تر بارگذاری می‌شوند

    وب سایت استاتیک نسبت به وب سایت داینامیک از محتوای کمتری برخوردار است که کاملا ثابت هستند و دائم بروزرسانی نمی‌شوند از این‌رو سرعت لود شدن آن‌ها خیلی بیشتر از وب سایت‌های داینامیک است. همانطور که می‌دانید سرعت بالای لود شدن وب سایت تاثیر بسزایی در رتبه سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارد چراکه کاربران مجبور نیستند مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا وب سایت لود شود از این‌رو تعداد کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند. اما در وب سایت‌های داینامیک باید از محتوای تصویری با حجم کمتر استفاده شود و یکسری متدها توسط برنامه‌نویس در کدنویسی وب سایت رعایت شود تا سرعت لود شدن وب سایت افزایش پیدا کند و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت کاهش پیدا نکند. 

     

    • مدت زمان طراحی سایت استاتیک خیلی کم است

    همانطور که اشاره کردیم وب سایت داینامیک فاقد پنل کاربری است از این‌رو اطلاعات و محتوای آن کاملا ثابت هستند و توسط شخص برنامه‌نویس قابل بروزرسانی هستند از این‌رو برنامه‌نویس مدت زمان کوتاهی را تنها برای طراحی ظاهر وب سایت اختصاص می‌دهد و دیگر نیازی نیست تا مدت زمان طولانی را به طراحی پنل مدیریت و آپشن‌ها و امکانات آن اختصاص دهد از این‌رو مدت زمان طراحی سایت استاتیک خیلی کمتر از طراحی سایت داینامیک است. بنابراین اشخاصی که برای طراحی وب سایت خیلی عجله دارند و تنها قصد معرفی محصولات و خدمات خود را دارند به گونه‌ای که اطلاعات آن‌ها ثابت است و نیازی به بروزرسانی ندارد می‌توانند از طراحی سایت استاتیک استفاده کنند.

     

    • وب سایت استاتیک برای شرکت‌های کوچک مناسب است

    همانطور که می‌دانید تمامی کسب‌و‌کارها مانند یکدیگر نیست به گونه‌ای که برخی از کسب‌و‌کارها دائما در حال تغییر هستند و برخی دیگر نه! از این‌رو برخی از مشتریان طراحی سایت به وب سایتی فروشگاهی نیاز دارند که علاوه‌بر بروزرسانی دائم محتوا و محصولات وب سایت خود بتوانند محصولات خود را از طریق وب سایتی که دارند به صورت اینترنتی به فروش برسانند بنابراین وب سایت استاتیک برای این مشتریان اصلا کاربرد ندارد اما برخی دیگر از مشتریان هستند که دارای یک دفتر کار یا شرکت کوچک هستند و تنها قصد دارند که اطلاعات ثابتی را در اختیار مشتریان خود بگذارند از این‌رو می‌توانند از وب سایت استاتیک استفاده کنند. 
     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر