طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    به چه صورت مهارت برنامه نویسی وب سایت را تشخیص بدهیم؟ این یک مورد بسیار دارای اهمیت است، به خصوص اگر شما برنامه ریزی می نمایید که افرادی را وارد تیم طراحی وب و برنامه نویسی سایت خود کنید.

    TEST FOR GEEK، دارای طریقی برای شما می باشد تا مهارت اشخاصی را که می خواهید در شرکت طراحی وب سایت خود و تیم طراحی وب و برنامه نویسی وب سایت استخدام نمایید، تست کرده که چقدر درباره HTML و سئو و بهینه سازی سایت مهارت داشته و این مورد یکی از ابزارهای بسیار کوچکی است که می تواند زندگی شما را ساده کند. در این مطلب به چگونگی کارکرد آن ها نگاهی از سر دقت می اندازیم.

     

    TEST FOR GEEK  چیست؟

     

    TESTS FOR GEEK، یک ابزار اینترنتی است که برای شرکت هایی طراحی وب و ساخته شده است که می خواهند فرآیند مصاحبه استخدامی شان را از برنامه نویس ها و طراحان سایت تکمیل نماید. با امکان تست های قدرتمندی که در دسترس است، این نوع ابزار ها را می تواند برای مدیران استخدام فایده داشته باشد تا ببینند سطح دانش هر فرد مصاحبه شده برای برنامه نویسی و طراحی وب سایت به چه اندازه ایی است.

    ایده این ابزار اینترنتی این است که افراد درخواست کننده شغل طراحی وب سایت و برنامه نویسی سایتی را انتخاب کرده و با آن ها مصاحبه نمایید که دانش این شغل را به اندازه کافی دارا می باشند.

    این امتحان در هر جایی قابلیت اجرا دارد، این امتحان برای شرکت ها (حتی تیم های کوچک) طراحی وب سایت برای استخدام متقاضیان کار بسیار فایده دارد و در وقت صرفه جویی می نماید. به هر کاندید شغل طراحی وب و هم چنین برنامه نویسی وب یک لینک امتحان داده شده و این ابزار به صورتی طراحی وب شده است که مانع از تقلب کردن متقاضیان  طراحی وب و برنامه نویسی وب می شود.  بعد از تست، متقاضیان شغلی و همچنین مدیر مصاحبه کننده  یک کپی از نتیجه تست را در دست می گیرند.

     طراحی سایت

     

    دانش طراحی

     

    مهارت های امتحان شده و استاندارد های اطلاعاتی که در این ابزار ها مشاهده می کنید، بر اساس سیستم امتیاز و گزارش می باشد. هر امتحان یک گزارشی را جور می کند که از سطح 100 در زمینه های متفاوت به متقاضی شغل طراحی وب و برنامه نویسی وب امتیاز می دهد.

    این وسیله به ما اجازه این را می دهد تا در هر سطحی مانند HTML یا JAVASCRIPT مهارت و شایستگی خود را مشاهده نمایید که کدام بخش ها کاملا مسلط هستید و مهارت دارید و در کدام بخش ها نیاز به پیشرفت هایی دارید.

     

    مزیت های فوق العاده طراحی سایت

     

     

     

    غیر ممکن بودن تقلب کردن متقاضیان به این صورت که اگر کاربران قصد  کپی کردن استفاده کنند، امتحان متوقف می شود، عکسی از صفحه سایت گرفته و گزارش می دهد.

    مجموعه سوالات.

    این سوالات به اندازه کافی می تواند مهارت های شغلی یک شخص را مشخص نماید. از این رو، شما که یک شخص مصاحبه کننده هستید نیاز نمی باشد سوالاتی را خودتان بپرسید.

    یک وسیله ی دیگر هم وجود دارد که در زمان و سرمایه صرفه جویی می نماید. این امتحان در هر زمان و هر مکانی به آسانی اجرا شده و دیگر شرکت های طراحی سایت نیاز نیست که از صندلی و اتاق برای این منظور استفاده گردد.

    امتحان ها به توسط متخصصین برنامه نویسی وب  و کارشناسان IT طراحی شده ، و از آخرین استاندارد و تکنولوژی  به کار گرفته است. از این رو، لازم نیست نگران قدیمی شدن تست های خود باشید.

     

    این تست را برای خود در زمینه HTML،  CSS  و JAVAVSCRIPT امتحان کرده که دارای اطلاعات پایه ای از برنامه نویسی وب می باشد.