طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    رشته سایبری در شبکه جهانی وب است کشش شمال، جنوب، شرق و غرب در سراسر جهان، بسته بندی بیش از، تحت، و به دور زمین اتصال وب سایت ها مانند گرفتاری اتصال گوشه از یک اتاق رها شده است. مثل پسر عموی زمینی آن، شبکه جهانی وب زنده با عنکبوت، کلمه عنکبوت که می باشد. سینه مال رفتن 'این عنکبوتیان کمی استعداد وب سایبری رشته در دستور هر زمان کسی دستور جستجو.

     

    اجازه دهید بگویم که شما تصمیم به ایجاد یک وب سایت. زمانی بهتر از اکنون برای پیدا کردن چگونه برای قرار دادن آن عنکبوتیان کمی استعداد به کار رانندگی ترافیک به سایت شما وجود دارد هرگز. بیایید پیدا کردن آنچه آنها را خزیدن و چگونه شما می توانید آنها را برای جذب ترافیک اینترنت را به سایت خود استفاده کنید.

     

    قوانین طراحی سایت

     

    هنگامی که شما برای اولین بار شروع به طراحی سایت خود را برای اینترنت شما نیاز درس بر روی کلمات کلیدی. این زمانی است که شما کشف خواهید کرد که کلمات کلیدی هستند طعمه موتور جستجو یک وب سایت استفاده می کند به دریافت اعلامیه توسط وب سایت در سراسر جهان. ما شده ایم در مورد کلمات کلیدی شنیدن برای سال ها، اما هر کسی در واقع توصیف آنها چه هستند، که در آن شما می توانید آنها را پیدا کنید، و چگونه کار می کنند؟ این درس را نشان داد که چگونه کلمات کلیدی کار می کنند و چگونه به آنها را برای مشتریان طراحی سایت شما کار می کنند.

     

    شما شماره یک فوکوس قبل از شما شروع به ایجاد وب سایت خود، در ایجاد، حتی پس از آن، خواهد بود کلمات کلیدی. آنها به موتورهای چه هنگامی که به ما گشت و گذار در وب نگاه کنید جستجو، و اجازه دهید جستجوگران را به سایت خود لینک زمانی که آنها برای کلمات کلیدی خود را جستجو کنید.

     

    اجازه دهید به بررسی استفاده از کلمه کلیدی با یک وب سایت را مسخره میکردند. اول تصمیم بگیرید که چه وب سایت خود را در مورد باشد. چرا سایت شما را ایجاد کردید، آن را به فروش یک محصول یا خدمت و یا شاید یک سایبری مرکز ایجاد یک توقف خرید؟

    در حال حاضر برای هدف از این بحث که سایت شما یک زن و شوهر از خدمات ترکیب برای ایجاد یک مرکز سایبری کوچک در سیاتل فرض کنیم. بسیاری از مردم به قالب و یا آسان برای استفاده و وب سایت هایی که به شما اجازه ایجاد سایت خود را متوسل می شوند. در حالی که این ممکن است برای برخی از افراد کار می کنند، اکثریت قریب به اتفاق یک سایت است که طراحی سایت شده متناسب با نیاز خود نیاز دارند. اما به لطف این سایت ها شما می توانید هر دانش برنامه نویسی نیاز ندارد اما که ممکن است شما را به خوبی مانع است.

     

    چه شما باید انجام دهید، علاوه بر گرفتن نام دامنه است، پیدا کردن یک میزبان وب است. میزبان وب پشتیبانی شما نیاز به طراحی سایت خود را فراهم می کند و هر طراحی سایت باید در جایی میزبانی می شود. میزبانی وب از این آدرس ایمیل به شما بدهد، فضا را برای همه صفحات وب سایت خود را به عنوان ویژگی های دیگر. بسیاری از مردم به یک شرکت شخص ثالث در ایجاد طراحی سایت خود را نگاه کنید و با کمک.

     

    شما نیاز به شما در ایجاد صفحات وب است. اگر شما می دانید HTML و یا می خواهم برای یادگیری HTML شما می توانید اما اگر شما نمی خواهید برای مقابله با بدون هیچ زحمتی می تواند یک شرکت طراحی سایت آنلاین پیدا کنید. برای اکثر افراد این بهترین گزینه است. چه شما نمی خواهید برای انجام در طراحی سایت است رفتن به آن را با یک برنامه عمل است.

     

    به عنوان مثال، شما تصمیم به یک طراحی سایت به ارائه همسایگان خود را به راحتی از خرید سیاتل بهترین شخصی و خدمات خانه آنلاین. کلید را به افزایش ترافیک به سایت شما خواهد بود که تعداد کلمات کلیدی شما شامل عنوان شما طراحی سایت خود را.

     

    چه کسی خواهد شد سایت جدید خود را بازدید می کنید؟ تصور کنید رفتن آنلاین برای پیدا کردن خدمات وب سایت جدید خود را تبلیغ. که کلمات را استفاده می کنید؟ نگهداری از سالمندان؟ مراقبت از کودکان. نگهداری از کودکان؟ مراقبت از چمن؟ تعمیر و نگهداری حیاط؟ ویولا! هر یک از این یک کلمه کلیدی برای سایت شما! جایزه! شما عنوان صفحه خود را کردم بیش از حد!

     

    می گویند سایت شما دارای شش صفحه است. استفاده از کلمات کلیدی ما در بر داشت بالا (مراقبت از کودکان، نگهداری از کودکان، مراقبت از چمن، و سالمند مراقبت) در نوار ناوبری در هر صفحه و همه از کلمات کلیدی در صفحه اصلی خود را. استفاده از تمام کلمات کلیدی خود را در صفحه اصلی خود را. این اولین چیزی بازدید کنندگان خود را ببینید که زمانی که سایت شما می آید تا است. آخرین بازدید شما صفحه اصلی خود را به چه سایت شما در مورد استفاده کنید. نم نم کلمات کلیدی خود را در سراسر کپی به موتورهای جستجو کلمات کلیدی بیشتری برای کار با.

     

    استفاده از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و استفاده از عنوان صفحه در نوار ناوبری خود را. فلفل آنها را از طریق کپی بر روی هر صفحه وب. آن را آسان برای عنکبوت خود را انتخاب کنید. این که چگونه شما را در نتایج جستجو صفحه اول دریافت کنید و اطلاعات خود را در دست مهمان در یک لحظه. چه انگیزه برای بازدید کنندگان به آمدن به سایت شما را در کنار هم آنها نیاز کودک یا مراقبت و یا مراقبت از چمن خدمات بزرگ بزرگ است.

     

    در وب سایت ما در بالا شرح داده شد، شما یک صفحه اصلی با لینک به مراقبت از کودکان خود و صفحات eldercare، و در عین حال دیگر به صفحه مراقبت از چمن خود را ایجاد. شما همچنین می خواهید یک صفحه درباره ما برای BIOS و توصیفات، و دیگری (تماس با ما) به همه بازدید کنندگان از راه می توانید خدمات خود را سفارش دهید، سوال بپرسید، و یا ممنوع آسمان، شکایت دارند.

     

    اگر طراحی سایت شما شش صفحه است، شما پنج کلمات کلیدی در عنوان (5) استفاده می شود، یکی دیگر از پنج در نوار ناوبری (ضرب شش از نوار پیمایش در تمام شش صفحه) (30). در حال حاضر به طور متوسط ​​شش کلمات کلیدی در صفحه (36) به ما در مجموع 71 دعوت به موتورهای جستجو را انتخاب کنید تا در سایت خود قرار داده و شما را در صفحه اول خود را اضافه کنید.