طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    فرآیند طراحی یک وب سایت خیلی بیشتر از فقط جنبه های فنی مانند برنامه نویسی و ایجاد طرح بندی جدید است. باید برنامه ریزی در تمام جنبه های فرآیند برای طراحی یک وب سایت موفق و سودآور وجود داشته باشد. اولین گام در برنامه ریزی برای طراحی یک وب سایت است که تعیین می خواهید برای به انجام رساندن با صفحه وب. آیا شما می خواهید آن را به طور مستقیم به فروش محصولات یا خدمات، ساخت یک نام تجاری، و یا ارائه یک برنامه کاربردی آنلاین؟ هنگامی که شما بر روی هدف اصلی وب سایت خود تصمیم گرفت که شما می خواهید به چوب به که در سراسر پروسه به عنوان آن را می توان به دیگر اهداف مشخص بعد از اقتباس شده است.
    به سایت شما یک هدف
    زمانی که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه به استخدام کمک از خارج برای ساخت و توسعه یک وب سایت، شما باید نگاهی به بودجه و تعیین اگر این خواهد بود که مدت طولانی و یا یک سایت کوتاه مدت برای ترویج کسب و کار یا محصول می باشد. با یک صفحه وب طولانی مدت وجود دارد نیاز به یک راحتی به روز رسانی طراحی در محل برای به روز رسانی و محتوای جدید اجازه می دهد برای رفتن به سایت مخالف به یک سایت که دارای طول عمر کوتاه است. با یک استراتژی کوتاه مدت شما نمی خواهید برای قرار دادن پول یا منابع به همان اندازه به آن را به عنوان سود دهی این سایت خواهد بود فقط برای یک دوره کوتاه از زمان باز است. استراتژی سایت به کیفیت طراح است که انتخاب را و طراح تعیین باید به خوبی از هدف از این سایت اطلاع به دقت طراحی یک صفحه متناسب با نیاز شما.
    ترکیب استراتژی بازاریابی خود را
    در حالی که کار با طراح شما باید مانند مخاطبان هدف خود را و روش برنامه ریزی شده خود را ترویج سایت مطمئن شوید که به ترکیب جزئیات شما استراتژی بازاریابی باشد. پس از وب سایت توسط طراح تکمیل، شما معمولا باید به طراحی به رقابت یک رمز گذار همه چیز کدگذاری و اجرا مگر اینکه کسی نیست که به هر دو شما را پیدا کرده اند. در اغلب موارد طراحان و کدنویسان مستقل کار می کنند اما برخی که در هر دو تخصص آگاه هستند و یا اگر شما استخدام شرکت برای ایجاد سایت آنها به طور معمول ارائه تمام خدمات مورد نیاز در خانه وجود دارد.
    توسعه یک طرح تمیز و فریبنده
    طرح از سایت باید استراتژی خود را منعکس و باید به وضوح کاربر پسند و یا حداقل قابل استفاده باشد برای بینندگان شما قصد هدف قرار دهند. ترین سایت باید یک نقشه سایت باید آسان تر برای کاربران به حرکت به خصوص اگر سایت بزرگتر است و دارای چند صفحه کشتیرانی بلکه مهم تر از موتورهای جستجو است. سایت باید جذاب به کاربران بلکه باید آن را برای موتورهای جستجو، که منبع بسیاری از ترافیک است مگر اینکه شما در حال حاضر یک نام به خوبی تثبیت در صنعت را بهینه شده است. SEO یا بهینه سازی موتور جستجو می باشد یکی از بزرگترین استراتژی به هنگام طراحی یک وب سایت به دلیل ترافیک که از این روش سرچشمه رایگان است هنگامی که شما ایجاد شده است و رتبه بندی در موتورهای جستجو.