طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    در طراحی یک سایت یکی از بزرگترین مزایایی که برای یک سایت دایرکتوری امکان دارد به وجود بیاید این است که بتوان بهینه سازی آن را در ترافیک موتور های جستجو گر به صورت چشم گیری افزایش داد. اصولا در طراحی سایت های دایرکتوری با استفاده از ایجاد یک لینک به وب سایت شما برای ثبت سایت دایرکتوری مورد نظر صورت می گیرد. این امر در ابتدا ارسال و تبادل اطلاعات را و هم چنین ثبت طراحی وب سایت دایرکتوری را با ایجاد یک لینک یک طرفه به وب سایت تان صورت می گیرد.
    اضافه بر این موارد می توان گفت که اگر سایت دایرکتوری مورد نظراز ترافیک بالایی در موتور های جستجو گر برخوردار باشد، به نفع سایت لینک شده می باشد. زیرا این امر موجب افزایش ترافیک سایت تان می شود. البته نا گفته نماند که افراد بسیار زیادی هستند که نسبت به این گونه از ترافیک های وب هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهند و برای آنها اهمیت خاصی ندارد.
    یکی از ویژگی های بارزی که این گونه سایت های دایرکتوری نیز دارند، این است که سایت های دایرکتوری که به صورت تخصصی هستند به وب سایت شما نیز لینک داده می شود و این به این دلیل می باشد که لینکی که بر روی سایت دایرکتوری قرار گرفته شده است به صورت یک طرفه که مربوط به سایت شما می باشد به آن پیوند داده می شود. هم چنین از بهترین مزایایی که مربوط به آن می شود را نیز می توان این را گفت که این قابلیت را دارد که جزء لیست سایت دایرکتوری های معتبری که وجود دارند مانند DMOZ قرار می گیرند.
    با توجه به مطالبی که گفته شد می توان به این نکته اشاره کرد که باعث افزایش اعتبار سایت شما شده و هم چنین تبادل لینک به راحتی صورت می گیرد.