طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    فعالیت شرکت ایران لاکوبل در زمینه انواع خدمات شیشه و آینه آغاز شد. این شرکت با بکارگیری از تجهیزات به روز و بکارگیری پرسنل مجرب تلاش دارد تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزۀ انواع شیشه و آینه ایفا نماید.
    مجموع پرسنل مجرب توسعه پایدار گروه با هدف تکمیل سبد محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی و سرآمدی و پیشتازی در کیفیت و تکنولوژی چشم انداز آینده ماست. دستیابی به این آینده روشن با همت والای مدیران و کارکنانی لایقي که در بستر سازمان در حال رشد و پیشرفت هستند و موجبات رشد و پیشرفت سازمان را فراهم خواهند کرد، میسر خواهد شد .

    قابلیت‌های سایت ایران لاکوبل

    دارای ماژول گالری که نمونه کار های سایت را به زیبایی نمایش میدهد و شما میتوانید به راحتی هر نمونه کار و عکسی که خواستید را در این سایت وارد کنید. دارای ماژول فروشگاه که محصولات شیشه و آیینه سایت را با تمام مشخصات و به صورت چند لیست به شما نمایش میدهد که شما میتوانید با خیال راحت محصول خود را از بین چندین محصول انتخاب کنید. دارای دسته بندی های مختلف بر ای نمایش محصولات خود که کار را برای ویزیتور راحت میکند. قابلیت responsive بودن سایت که شما میتوانید در اندازه کوچک هم از این سایت استفاده کنید.