طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    شرکت دیگ بخار آریا بخار تولید کننده ی بویلر بخار ، بویلر آبگرم ، فیلتر شنی ، سختی گیر ، مخازن تحت فشار و اتوکلاو صنعتی می باشد. سایتی که برای این مجموعه طراحی شده است به کمک تیم با تجربه ایران سایت صورت گرفته است. این تیم توانسته است با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه طراحی سایت ، سایت این مجموعه را طراحی نماید. یکی از این قابلیت ها که امروزه نیز خیلی کاربرد دارد واکنش گرا بودن سایت می باشد زیرا مشتریان برای دریافت اطلاعات در دنیای مجازی از تمامی دستگاه ها وارد سایت ها می شوند یعنی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و پی سی . بنابراین باید در زمان طراحی سایت ، سایت به گونه ای طراحی شود تا هر فردی بر حسب نیاز خود وارد هر سایتی که می شود بتواند آن را در دستگاه خود به طور کامل ببیند. ویژگی ریسپانسیو بودن سایت ها نیز بسیار با اهمیت خواهد بود. در سایت شرکت دیگ بخار آریا بخار هم از نظر طراحی گرافیکی و هم از نظر طراحی سئو به بهترین نحو ممکن مورد طراحی واقع شده است. صدها کلمه کلیدی برای بهینه کردن سایت و بهبود سایت مورد استفاده قرار گرفته است. گروه صنعتی آریا بخار توانسته است اصول صحیح مهندسی را رعایت نماید. هم چنین از استانداردهای ملی و بین المللی برای طراحی و ساخت انواع دیگ های فولادی بخار ، آبگرم ، آب داغ ، سختی گیر منابع تحت فشار ، اتوکلاو صنعتی ، تجهیزات تصفیه آب صنعتی و محصولات وابسته نموده است. استانداردی که بر روی محصولات گروه صنعتی آریا صورت می گیرد بر مبنای استاندارد ISIRI 7911 و ISIRI 4231  می باشد. گروه صنعتی آریا جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات خود، موفق به اخذ استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت  (ISO 9001:2008   ) ، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO 14001:2004   ) ، سیستم رضایتمندی مشتریان (ISO 10004:2012   ) ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS 18001:2007   ) ، سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از شرکت  Tuvانگلستان و گواهی تائید ظرفیت از شرکت svm  آلمان گردیده است.

     

     

    شرکت آریا بخار تولید کننده ی بویلر بخار، بویلر آبگرم، فیلتر شنی، سختی گیر، مخازن تحت فشار و اتوکلاو صنعتی می باشد. طراحی این سایت بصورت کاملا واکنش گرا می باشد. 

    این شرکت از قبل یک سایت با سیستم وردپرس طراحی کرده بود که به علت ضعف های عمده در ساختار و سئوی سایت کارفرما تصمیم گرفت کار خود را به شرکت طراحی وب ایران سایت با صدها نمونه کار آنلاین و مشتری راضی بسپارد. 

    با یک فورس کاری سایت شرکت آریا بخار مجددا طراحی شد و صدهای کلمه کلیدی نیز برای بهبود سئوی آن کار شده که به محض دریافت گزارش کامل از گوگل در همین مطلب به اطلاع عموم خواهد رسید.