طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    پرتال آگهی نامه کاشی لند با هدف ثبت آگهی های کاربران در زمینه های استخدام و کاریابی،املاک،تجهیزات،خدمات،لوازم و کالاهای نو و دست دوم طراحی شده است. در این پرتال بخشی جهت ثبت اطلاعات کاربران در نظر گرفته شده است. بخش آگهی های من امکان نمایش لیست آگهی های کاربران را فراهم کرده است و کاربران با ورود به این بخش می توانند آگهی خود را ویرایش نموده و در صورت لزوم عملیات ارتقا آگهی مانند انجام آگهی ویژه و نردبان را با پرداخت هزینه انجام دهند. همچنین کاربران می توانند آگهی های مورد علاقه و نشان دار شده ی خود را نیز مشاهده نمایند.

    قابلیت‌های سایت آگهی نامه کاشی لند 

     

    امکان جستجو برای مشاغل مشخص شده

    انتخاب ه شهر مشخص در نقشه برای سرعت کار

    طراحی پوسته و قالب مطابق خواسته کارفرما

    امکان اضافه کردن آگهی و ثبت در پایگاه داده