طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    طرح

    طراحی مانند هنر ذهنی است. اما آن را ایمن می گویند که برخی از قوانین طلایی شما همیشه باید تلاش برای پیروی وجود دارد. آن را تمیز، ساده و ظریف نگه دارید.

    بازدید کنندگان خود را نباید به فکر کردن در مورد چه وب سایت شما است در مورد، و یا حتی بدتر، چگونه به استفاده از آن. آنها باید به طور مستقیم درک پیام خود را (پاسخ قوی و روشن به اقدامات)، و همچنین قادر به حرکت (معماری منو روشن) در عرض چند ثانیه پس از فرود بر روی صفحه وب خود را. مطالعه و درونی وب سایت هایی که به طور معمول در خصوص بالا برگزار شد. تأمل در چگونه و چرا "کار" و توسعه طرح های خود و چشم خلاق بر اساس آن. همیشه مناسب طراحی به تناسب مخاطبان و صنعت خود را.

     

    ناوبری و معماری سایت باید عنکبوت موتور جستجو رد نمی کند. به حداقل رساندن فلش به آگهی ها و انیمیشن های گرافیکی و جلوگیری از استفاده از منوهای جاوا اسکریپت. همیشه شامل نقشه سایت بر اساس لینک متنی به طوری که کل ساختار سایت برای موتورهای جستجو قابل دسترسی است.

     

    برنامه نویسی

    همیشه اطمینان حاصل شود که برنامه نویسی خود را تمیز و مختصر است. استفاده از 100٪ CSS در صورت امکان. فشار مسائل مهم (محتوا) به عنوان بالا در کد HTML که ممکن است. بلوک های تکرار (منوها ستون به عنوان مثال، چپ، افقی منوها و غیره) باید به عنوان کم در کد HTML نگهداری می شود. تمام شیوه CSS و جاوا اسکریپت باید بیرونی نگه داشته. مثلا، .

     

    برچسب ها متا، کلمات کلیدی، در محل جستجوگرها

    پژوهش صنعت خود را، رقبا و ابزار به طور کامل به کامپایل یک لیست از کلمات کلیدی برای صفحات وب سایت خود را. من ابزار گوگل Adwords گوگل برای در تعیین ترافیک کلمه کلیدی، رقابت و ربط بسیار مفید است. واقع بینانه در مورد کلمات کلیدی شما می خواهید به هدف قرار دادن است. این خوب است که سعی کنید به برای رتبه بندی بالا در "املاک و مستغلات" بروید، اما مگر اینکه شما یک بودجه عظیم، شما می خواهم در را برای یک تجربه خسته کننده باشد. سعی کنید برای میوه حلق آویز کم (به عنوان مثال "شهر + املاک و مستغلات") در ابتدا، و سپس از آنجا گسترش زمانی که شما یک جریان درآمد ثابت از سایت شما.

     

    هنگامی که شما کامپایل کلمات کلیدی مورد نظر خود را، مطمئن شوید که به دنبال این قوانین SEO در سایت اصلی.

     

    عنوان منحصر به فرد و شرح متا تگ ها برای هر صفحه.

    گسترش کلمات کلیدی خود را در تگ عنوان، توضیحات و H1، اما بیش از آن انجام دهید.

    همیشه اطمینان از کلمات کلیدی شما را انتخاب کنید مربوط به محتوای آن صفحه خاص هستند.

     

    محتوا

    محتوای با کیفیت اصلی برای یک وب سایت موفق است. محتوای این است که موضعی، فوتی و فوری و به خوبی تشکیل همیشه لینک به طور طبیعی در طول زمان به دست آوردن. تحقیق و پژوهش برای ایجاد محتوای با کیفیت بسیار حیاتی است. شما لازم نیست به اطلاعات خودی و یا مدرک دکترا در زمینه خود را. اطلاعات است وجود دارد، شما فقط نیاز به هوشمند مورد چگونه به آن قطعه با هم. برای مثال، شما می توانید اطلاعات است که قبل از ارائه نشده است کامپایل. (مقایسه ویدجت سبز از طریق یک چرخه 10 سال).

     

    کیفیت همیشه پیشی میگیرد کمیت. بهتر است به 10 مقاله جامد، از 100 آنهایی که متوسط.

     

    میزبانی

    همیشه سعی کنید برای به دست آوردن آی پی اختصاصی برای دامنه خود را. و همیشه استفاده از یک شرکت میزبان است که معتبر (کند سایت های از صنایع نامطلوب میزبان نیست) و دارای یک تا زمان جامد.

     

    پیوند ساختمان

    اگر شما می توانید آن را تقبل، سایت خود را به دایرکتوری یاهو و Business.com. DMOZ است همچنین یک دایرکتوری بسیار توصیه می شود، با این وجود، در یکی از دسته بندی های اصلی در کنار این روز غیر ممکن است ذکر شده است. سعی کنید به تمرین کردن به یک دسته کوچکتر یا محلی برای شانس بهتری شمول است.

     

    تقریبا تمام بخش کلید واژه دارای یک هاب وب اقتدار یا دایرکتوری. نگاهی هم به دستورالعمل های خود و ارائه وب سایت خود را.

     

    همانطور که در بالا ذکر شد، ماده جامد به شما بسیار دور در رابطه با جذب لینک رایگان دریافت کنید. شما همچنین می توانید یک ویجت توسعه برای به اشتراک گذاشتن (به عنوان مثال Weather.com رایگان ابزار ویجت آب و هوا) است که شامل یک لینک به وب سایت خود را.

     

    مبادلات متقابل و یا لینک، انجام و همچنین آن را یک بار کار نمی کند. اما این به آن معنا نیست که شما کاملا باید به جلوگیری از انجام این کار. سایت های تحقیق و تماس که "معتبر" و یا رتبه بندی در کلمات کلیدی مورد نظر خود را، و برای تبادل لینک است. میزان موفقیت خود را کم خواهد شد متاسفانه، بنابراین من آن را ترک تا به شما برای تصمیم گیری زمان، انتظار: کاهش نسبت پاداش.