طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

    زمانی که حرف از طراحی  سایت به میان می آید، بسیاری از عناصر وجود دارد. البته، برخی از عناصر در حال رفتن به از بقیه مهم تر. اگر شما به ایجاد وب سایت کسب و کار شما، یکی از بزرگترین مسائل که شما در حال رفتن به به ستیزه با قابلیت استفاده آن است. قابلیت استفاده به چگونگی دسترسی و یا کاربر پسند یک وب سایت می تواند باشد. قابلیت استفاده که سایت خود را دارد، بیشتر احتمال دارد که مردم به دیدن خواهد، اقامت، و حتی در کسب و کار شما سرمایه گذاری در برخی از راه. اگر سایت شما پیچیده و سخت به استفاده است، مردم در حال رفتن برای پیدا کردن جایی دیگری برای انجام کسب و کار. این عنصر ساده در میان یک لیست طولانی از باید دارا است، اما آن است که می تواند تمام تفاوت را است.

     

    بالا بردن کاربری وب سایت



    قابلیت استفاده شامل بسیاری از جزئیات متفاوت است. شما باید مطمئن شوید که شما را هم به ایجاد یک وب سایت است که کاربر پسند از نظر موارد زیر است:






    طرح: طرح صفحه باید ساده به دنبال و به مردم دسترسی به تمام ابزار و اطلاعاتی که آنها نیاز بدون نیاز به تلاش زیادی یا بدون هیچ زحمتی است.

    ناوبری: آن را آسان به اطراف وب سایت خود را دریافت کنید. هنوز اطلاعات مفید در 5 سطح از زیر صفحه دفن کنند. چوب را با یک، سایت اصلی ساده است که آسان برای دور و ابزار ناوبری در دسترس است.

    محتوا: شما نیاز به مطمئن شوید که مطالب خود را آموزنده و جذاب است. اگر مردم در آنچه شما باید بگویم علاقه مند نیست، چرا آنها در اطراف چوب؟ آنها چیزی برای آنها بهره مند شوند، و مطالب خود را با دقت استفاده کنید. آن کوتاه، ساده، و به نقطه نگه دارید.

    طراحی کلی: اجتناب از بسیاری از گرافیک سنگین، آرم، تصاویر، و عناصر دیگر که فقط درهم و برهمی خواهد شد تا صفحه خود را و آن برای مردم سخت می دانم که در آن به آینده را. چوب به اصول و مطمئن شوید که آنها می توانند سایت خود را بدون احساس ضعف و یا داشتن گزینه های بسیاری استفاده کنید.

    هنگامی که شما ساخت یک وب سایت، بسیاری از چیزهای مختلف در حال رفتن به به بازی آمد. با این حال، اگر شما می خواهید به یک کسب و کار موفق در جهان آنلاین، شما باید مطمئن شوید که وب سایت خود را تعاملی است، جذاب، و آن است که یک امتیاز از قابلیت استفاده بالا به طوری که مردم می خواهید برای حفظ آینده را برای بیشتر. طرح با تکنولوژی بالا و ویژگی های پیچیده به نظر می رسد مانند آنها را نگاه سرد، اما خط پایین این است که مردم می خواهند ساده، اطلاعات و منابع ساده و آنها را انجام آنچه در آن طول می کشد تا آن را دریافت. اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را کاربر پسند و آسان برای استفاده به طوری که شما می توانید افراد دقیقا همان چیزی که آنها می خواهند دادن و گرفتن کسب و کار خود در بازگشت است.