طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

برآورد هزینه طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است. پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی چیست؟

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی طراحی شده است پرتال سازمانی به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات و منابع سازمانی دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را انجام دهند.

پرتال سازمانی از یک سری صفحات وب تشکیل شده است که به یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات وب می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • صفحات اطلاعات: این صفحات اطلاعات سازمانی مانند اخبار، گزارش ها، اسناد و دستورالعمل ها را ارائه می دهند.
  • صفحات خدمات: این صفحات خدمات سازمانی مانند فرم های درخواست، رزرو منابع و پرداخت صورتحساب را ارائه می دهند.
  • صفحات مشارکت: این صفحات امکان ارتباطات و همکاری بین کاربران را فراهم می کنند.
پرتال سازمانی چیست؟

مزایای پورتال سازمانی

پرتال سازمانی یک سیستم نرم افزاری جامع است که برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات سازمانی توسط یک شرکت طراحی پورتال ساخت، توسعه و نگهداری میشود. پورتال های سازمانی می توانند مزایای متعددی برای سازمان ها :داشته باشند، از جمله

     

     هدف از طراحی سایت است برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد و جذاب است که تسهیل اقامت طولانی مدت بازدید کننده در یک صفحه داده. سایت های که به درستی خود را از طریق طرح از سایت خود با نام تجاری نیست و به وضوح اطلاعات موجود در مورد محصولات و خدمات خود را به یک حجم کمتر از بازدید کنندگان از کسانی که تلاش به قالب بندی وب سایت خود قرار داده اند حفظ کند. برای مثال، جاوا مادر در سیاتل است قهوه امضای اما هیچ طراحی سایت امضا. یک وب سایت ساده و شیرین و مطلوب نه تنها مشتریان را جذب نمی کند، آن را مشتریان موجود حفظ کند علاقه مند و یا دعوت معارفه ها. قهوه خانه ها مانند جاوا یک مادر باید خود را از بسیاری از دیگر قهوه خانه و وب سایت در منطقه سیاتل افتراق. فقط به عنوان ایجاد یک شرکت برنامه ریزی و پیش بینی طول می کشد. طراحی سایت بسیار عالی نیاز به همان سطح از برنامه ریزی و توجه به جزئیات. پس از این چهار مرحله اصلی می تواند کمک به شما شروع و تکمیل این فرایند طراحی سایت برای طراحی سایت بسیار عالی:

    مرحله 1: نمی شکست برای برنامه ریزی

    کاملی از یک فنجان قهوه نیاز به دانه های راست، COFFEEMAKER، یک barista برای تکمیل فروش. اولین گام در ایجاد یک طراحی سایت بسیار عالی است: برنامه ریزی. قبل از جاوا مادر می تواند درهای خود را باز کنید، آنها تا به حال به برنامه ریزی تصویر کسب و کار خود را با انتخاب نوع قهوه، تجهیزات، کارکنان، و تصویر عمومی خود. مشتریان راه رفتن توسط فورا می دانست چه چیزی جاوا مادر ارائه شده چرا که آنها قبل از ایجاد یک لوگو و یا تبلیغات به طوری که تصویر سازگار باشد، قوی بود برنامه ریزی شده، و به نمایندگی از شرکت را در بهترین نور ممکن است.

     

    قبل از اینکه شما شروع به ایجاد طراحی سایت خود را، شما نیاز به برنامه ریزی از آنلاین تصویری که می خواهید به تصویر بکشد شروع می شود. هنگامی که مشتریان جستجو، آنها را در سراسر وب سایت خوبی طراحی سایت شده خود را فقط به عنوان توابع نمای حق آمده است. شما باید در نظر بگیرید:

     

    تمرکز کسب و کار شما چیست؟

     

    چه چیزی شما را به فروش می شوند؟ خدمات؟ خرده فروشی؟ محل؟

     

    مشتریان فعلی خود را چه کسانی هستند؟ چه نوع از بازدید کنندگان را دوست دارید به اضافه کردن پایه مشتری خود را؟ این می تواند یک زیر مجموعه بسیار خاص مانند "قهوه خورها لذیذ" در مورد جاوا مادر بلکه می تواند جمعیتی گسترده که شما در حال حاضر در ارائه آن خدمت یا که نتواند وب سایت شما.

     

    شما چه می خواهید مشتریان خود را به زمانی که آنها در ابتدا به سایت خود را حرکت؟

     

    ساخت آسان سایت برای پیدا خواهد کسب و کار شما کمک کند اگر مشتریان به یک وب سایت است که هر چیزی را ارائه نمی کند و یا سمت راست مواد، خدمات، خبرنامه ها، و یا گزینه های ارائه نمی رسند.

     

    در طراحی سایت از نظر یک بازدید کننده است. چه چیزی شما را برای نگاه در یک وب سایت که شما به راحتی پیدا کنید؟ آنچه در مورد یک وب سایت به شما تساوی در؟ آیا آسان به حرکت آن را؟ آن را ارائه یک چیزی بازدید کننده بیشتر از یک زمین؟

     

    مرحله 2: در طراحی سایت جدول

    هنگامی که شما در تمرکز و مخاطبان خود را تصمیم، شما می توانید با روند طراحی سایت واقعی شروع می شود. باز هم، برنامه ریزی بسیار مهم است. آیا وب سایت شما طراحی سایت و یا شما به کسی نیاز به آن را برای شما؟ حتی اگر شما کمک از یک طراح وب خارج، شما نیاز به بحث در مورد رنگ، طرح، و عملکرد صفحات.

     

    تعیین اساسی شما نیاز به برای طراحی سایت را شامل رنگ، طرح، خانواده فونت، و اندازه فونت برای طراحی سایت سایت. برای جاوا مادر در سیاتل، این جزئیات ممکن است شامل تن قهوه ای یا قهوه ای تا منعکس کننده نفوذ قهوه خود را با فونت تلطیف که نوع آرم خود را چاپ اکو. چیدن رنگ ها و فونت است که بسیار آسان برای خواندن و جالب بازدید کنندگان خود را حفظ خواهد کرد خواندن و به دنبال اطلاعات است که به نوبه خود، آنها را به محصول یا خدمات خود را.

     

    مرحله 3: طرح و توسعه طراحی

    همانطور که شما شروع به ایجاد طرح واقعی از وب سایت خود، برنامه ریزی دوباره کلیدی است. پیدا کردن یا ایجاد محتوا برای وب سایت خود بسیار مهم است. در حالی که شما ممکن است تمام مقالات ندارد و یا کپی نوشته شده قبل از شروع طراحی وب سایت خود، شما باید یک ایده خوب از چه محتوای شما در سایت می خواهید و که در آن شما می خواهید به مقالات، هدر، محتوای عمومی به سایت.

     

    برنامه نویسی بسیار مهم است که شما شروع طراحی سایت خود را. تعیین این که چه فرمت شما ایجاد خواهد کرد به عنوان جنبه های فنی از طراحی سایت مانند برنامه نویسی نگه داشتن سایت در حال اجرا و به روز مهم است. بهترین مطالب وب سایت را جذب یا حفظ بازدید کنندگان اگر طرف فنی چیزها به درستی اجرا نمی شود.

     

    گام 4: محتوای کلیدی است

    جستجو نمایش داده شد اغلب آنچه منجر مشتریان بالقوه به وب سایت خود را. محتوای را در کنار خود دارد بشود شود تا سایتتان در بالای جستجو نمایش داده شد به دنبال آخرین، جدیدترین، و محتوای اصلی. تصمیم گیری چه محتوای شما می خواهید برای ارائه به شما و مشتریان شما چیزی است که شما نیاز به بررسی است. شما هم می توانید ارسال و یا خرید محتوا به بهترین آدرس آن نیاز دارد و جستجو مورد نیاز بهینه سازی موتور.

     

    پس از شما ایجاد کرده و یا برنامه ریزی شده مطالب خود را، شما نیاز به ایجاد یک نقشه سایت ساده است که باعث می شود سایت خود را به راحتی توسط بازدید کنندگان پیمایش. بهترین مطالب در جهان شرکت خود را به نفع نیست اگر آن را در وب سایت با بسیاری از صفحات کلیک کنید از طریق خاک سپرده شد.