منتشر شدن قیمت و تاریخ مدل های مختلف گلکسی اس 8

به دلیل بروز مشکل در باتری گلکسی نوت 7 کمپانی سامسونگ رونمایی و عرضه گوشی گلکسی اس 8 را عقب انداخت تا مهندسان کره ای بتوانند زمان بیشتری را صرف برطرف نمودن مشکل در سخت افزار این گوشی نمایند. تاریخ متفاوتی در مورد زمان عرضه این گوشی منتشر گردیده است ولی بیشتر ایت تاریخ های در اویل فصل بهار اعلام گردیده است. 

منتشر شدن قیمت و تاریخ مدل های مختلف گلکسی اس 8
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    به دلیل بروز مشکل در باتری گلکسی نوت 7 کمپانی سامسونگ رونمایی و عرضه گوشی گلکسی اس 8 را عقب انداخت تا مهندسان کره ای بتوانند زمان بیشتری را صرف برطرف نمودن مشکل در سخت افزار این گوشی نمایند. تاریخ متفاوتی در مورد زمان عرضه این گوشی منتشر گردیده است ولی بیشتر ایت تاریخ های در اویل فصل بهار اعلام گردیده است. دقایقی قبل یکی از منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ خبر تاریخ عرضه و حتی بخشی از مشخصات مدل های مختلف گلکسی اس 8 را منتشر کرده است. خبر منتشر شده حاکی از این موضوع خواهد بود که دوربین این گوشی مجهز به فناوری Dual ADC می باشد که دارای عمق رنگ بهتری برای کاربران می باشد. هم چنین این گوشی مجهز به سنسور 20 مگاپیکسلی IMX204 می باشد که دارذای میزان گشودگی دیافراگم  1/1.7 در این محصول استفاده نمی شود زیرا این لنز در دنیای گوشی های موبایل قابل استفاده نمی باشد. هم چنین اعلام شده است که کاربران کشورهای کره ی جنوبی و چین می توانند تا مدل دارای حافظه ی رم 6 گیگابایتی گلکسی اس 8 را بخرند و کاربران می توانند مابین دو ظرفیت ذخیره سازی 64 و 128 یکی را انتخاب نمایند.


    سامسونگ گلکسی اس 8


     

    قیمت گلکسی اس 8 مدل دارای رم ۴ گیگابایتی

    فرد موردنظر که اقدام به فاش کردن این خبر نموده است اعلام کرده که در کشورهای اروپایی و بازارهای غیر آسیایی یک مدل از این محصول عرضه خواهد شد که دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود. فعلا قیمت مشخصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است اما انتظار می رود که قیمتی در حدود 850 یورو برای این محصول تعیین خواهد شد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر