نگاه نزدیک به گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس : پرچمدار رده دوم

کمپانی سونی یکی از شرکت هایی بود که توانست در نمایشگاه MWC 2017 جلب توجه کرده و توجه همه را به طرف خود جلب کند. کمپانی سونی توانست با چهار گوشی خود که شامل 2 میان رده و 2 پرچمدار به بارسلون اسپانیا بیاید. 

نگاه نزدیک به گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس : پرچمدار رده دوم
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کمپانی سونی یکی از شرکت هایی بود که توانست در نمایشگاه MWC 2017 جلب توجه کرده و توجه همه را به طرف خود جلب کند. کمپانی سونی توانست با چهار گوشی خود که شامل 2 میان رده و 2 پرچمدار به بارسلون اسپانیا بیاید. در مطالب گذشته راجع به اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 الترا که به عنوان میان رده ها شناخته می شوند و اکسپریا ایکس زد پریمیوم که به عنوان پرچمدار K4  سونی می باشد توضیحاتی را ارائه دادیم. حالا نوبت به گالری عکس سونی اکسپریا ایکس زد اس می سرد تا متوجه شویم که این گوشی چه چیزهایی را برای جلب کردن توجه کاربران خواهد داشت. با توجه به همین موارد پرچمداران سونی در سال جاری اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اکسپریا ایکس زد اس می باشند. نکته قابل توجه در مدل اول در نمایشگر 5.5 اینچی می باشد که دارای رزولوشن K4 آن می باشد. اگر چه اندازه 5.2 اینچی صفحه نمایش اکسپریا ایکس زد کمتر از این مدل نمی باشد. تنها تفاوت آن در رزولوشن آن می باشد که به فول اچ دی کاهش یافته است. مغز متفکر گوشی مهم ترین تفاوت در این دو مدل می باشد. 


    گوشی سونی


    با توجه به گفته های کوالکام ، اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین گوشی تجاری می باشد که با اسنپدراگون 835 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. چیپست مورد نظر یکی از محصولات شرکت کوالکام در سال 2017 می باشد و هم اکنون شاهد این ماجرا خواهیم بود که کار خود را با پرچمدار کمپانی سونی شورع کرده است. جالب است بدانید که چیپست و مودم داخلی X16 که در آن تعبیه شده اند ، اکسپریا ایکس زد پریمیوم را می توان در شبکه LTE Gigabit برای دانلود با سرعت های گیگابایتی مورد استفاده قرار داد. در طرف دیگر شاهد اکسپریا ایکس زد اس با چیپست اسنپدراگون 8200 می باشیم. مدل مورد نظر ضعیف نمی باشد و در سال قبل آن را در گوشی هایی مانند ال جی جی 5 مشاهده کردیم ولی با در نظر گرفتن چیپست های جدید محصولاتی که در سال جدید روانه بازار شد قدیمی می باشد.  


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر