LG H871 با اسنپدراگون 820 در بنچمارک حضور پیدا کرد

آیا این گوشی همان ال جی جی 6 می باشد؟

با توجه به اخبار موجود در رابطه با نسل جدید پردازنده های اسنپدراگون کمپانی کوالکام متوجه خواهید شد که کمپانی سامسونگ می خواهد تا بخش عظیمی از ظرفیت اولیه ی تولید چیپست را بخرد

LG H871 با اسنپدراگون 820 در بنچمارک حضور پیدا کرد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    آیا این گوشی همان ال جی جی 6 می باشد؟

    با توجه به اخبار موجود در رابطه با نسل جدید پردازنده های اسنپدراگون کمپانی کوالکام متوجه خواهید شد که کمپانی سامسونگ می خواهد تا بخش عظیمی از ظرفیت اولیه ی تولید چیپست را بخرد به همین دلیل محصولاتی نظیر ال جی جی 6 که پیش بینی می شد به جدیدترین سری این پردازنده ها یعنی اسنپدراگون 8355 مجهز شوند به ناچار با برخورداری از نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 820 تولید خواهد شد. با توجه به اخبار منتشر شده محصول جدیدی تحت عنوان LG H871 در تست بنچمارک گیک بنچ شرکت کرده که مجهز به پردازنده ی 820 و 4 گیگابایت حافظه ی رم می باشد. البته دلیلی وجود ندارد تا مدل ذکر شده حتما مرتبط با اسمارت فون پرچمدار ال جی جی 6 باشد و امکان دارد که یکی از گوشی های جی 6 لایت و یا حتی جی 6 کامپکت با این شماره مدل در گیک بنچ ظاهر شود.


    گوشی ال جی جی 6


    پردازنده ی اسنپدراگون 820 یک به روز رسانی جزئی نسبت به اسمارت فون های تولید شده در سال 2016 می باشد و این در حالی است که ال جی جی 5 با اسندراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه ی رم توانسته است در بازار موجود باشد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر