از میان 6 برند مطرح تولید کننده موبایل در جهان به کدامیک رای می دهید؟

در مرحله اول نظرسنجی ، 6 برند اپل ، سامسونگ ، سونی ، ال جی ، هواوی و نوکیا توسط کاربران گجت نیوز دارای بیشترین تعداد رای خواهد بود. در مرحله دوم از بین این برندها باید بهترین تولید کننده گوشی موبایل مشخص شود.

از میان 6 برند مطرح تولید کننده موبایل در جهان به کدامیک رای می دهید؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

     

    در مرحله اول نظرسنجی ، 6 برند اپل ، سامسونگ ، سونی ، ال جی ، هواوی و نوکیا توسط کاربران گجت نیوز دارای بیشترین تعداد رای خواهد بود. در مرحله دوم از بین این برندها باید بهترین تولید کننده گوشی موبایل مشخص شود. در بازار رقابتی ، همیشه جدالی جذاب بین برندها وجود خواهد داشت و گاهی نیز قدری حساس خواهد بود که به کاربران کشیده خواهد شد. اپل و سامسونگ از گذشته تا به امروز در دو طرف میدان بوده اند و به عنوان رقبایی قدیمی شناخته شده هستند. از سمت دیگر سونی نیز طرفداران خاص خودش را خواهد داشت. طرفداران سونی بر این باورند که محصولات ساخت سونی برتر از رقبای دیگر بوده و عقیده دارند که این محصولات از کیفیتی بالاتر از اپل و نوآوری بالاتری از سامسونگ برخوردار خواهند بود. علت این که کاربران سونی معتقدند سونی نسبت به دیگر رقبا برتری دارد به این علت خواهد بود که دوربین این گوشی و بدنه زمخت آن باعث شده است تا این محصول نسبت به دیگران برتری داشته باشد. ال جی دارای رتبه سوم خواهد بود. کمپانی کره ای ال جی دارای عملکرد خوبی در بخش موبایل خواهد بود و نظر بسیاری از افراد به سوی خود جلب نموده است. این کمپانی با عملکرد خوب خود در بخش موبایل توانست تا نظر خیلی از افراد را به سمت خود جلب نموده و در کنار بخش لوازم خانگی سود بیشتری را به جیب مدیران سرازیر نماید. 


    6 برند برتر گوشی


    گوشی هایی مثل ال جی جی 5 و ال جی وی 20 گل سر سبد محصولات تحت این برند خواهد بود و چشم های منتظر به جی 6 ال جی و وی 30 ال جی دلیلی بر مدیریت صحیح مسئولین این کمپانی خواهد بود. هواوی نیز همانند نماینده برندهای چینی در نظرسنجی نهایی خود سعی در انتخاب بهترین برند تولید کننده گوشی موبایل از نظر کاربران خوش ذوق خواهد بود. برند موردنظر همراه با شیائومی با کسب رتبه 8 بیشترین تعداد رای را در بین چینی ها کسب نموده است که نشان از محبوبیت بالا در ایران خواهد بود. قیمت مقرون به صرفه محصولات این شرکت ها به همراه ویژگی های نسبتا خوب دلیل انتخاب کاربران عنوان شده است. برند 6 که وارد مرحله نهایی شده است نوکیا خواهد بود برندی که پس از چند بار دست به دست شدن دوباره به زادگاه خود یعنی کشور فنلاند برگشته و نوید روزهای خوب گذشته خواهد بود.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر