اپل یک پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ را ثبت کرد

اپل هر از گاهی پتنت های متفاوتی را ثبت می كند،  خبر ها حاكی از آن است كه اپل یک پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ را ثبت کرده است.

اپل یک پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ را ثبت کرد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اپل هر از گاهی پتنت های متفاوتی را ثبت می كند،  خبر ها حاكی از آن است كه اپل یک پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ را ثبت کرده است.


    پتنت شارژر پوشیدنی برای اپل واچ


    اداره ثبت پتنت ‌های آمریکا جدیدا یك پتنت جالب از جانب اپل برای شارژ تجهیزات پوشیدنی هوشمند به ثبت رسانده است. در این پتنت اطلاعات ساخت و تولید شارژری به ثبت رسیده است که در بند اپل واچ تعبیه می‌شود.

    در تصاویر پتنت جدید منتشر شده ، شاهد حضور سیم باریکی می باشد که باتری داخل بند ساعت را به پشت اپل واچ متصل می‌کند. بر اساس آنچه از روی این تصاویر به نظر می‌رسد می‌توان گفت بند جدیدی که اپل قصد ساخت آنرا دارد بسیار باریک طراحی خواهد شد.


    باتری داخل بند ساعت پشت اپل واچ

     

    بدون شک باریک‌ بودن بند در این پتنت شارژر پوشیدنی به استفاده راحت تر منجر می‌شود. لازم به ذکر است که پتنت‌ های ثبت شده الزامی برای استفاده در محصولات یک شرکت ندارند وگاهی اوقات شرکت‌های بزرگ در عرصه فناوری‌ تنها یک پتنت‌ را به ثبت می‌رسانند تا سایر شرکت‌ها نتوانند از ایده استفاده شده در این پتنت به نفع خود استفاده کنند. با این حساب چه بسا که پتنت شارژر پوشیدنی اپل واچ نیز روی دنیا را نبیند.


    پتنت شارژر پوشیدنی اپل واچ

     

    جالب توجه اینكه اپل واچِ به تصویر کشیده شده در این پتنت با آنچه كه در بازار عرضه شده است تفاوت ظاهری داشته و اپل واچ در این پتنت به صورت دایره‌ ای ترسیم شده است. در این زمینه می‌توان گفت، اگر با سیاست‌ های اپل آشنا باشید، حتما می‌دانید که اپل در طرح پتنت‌ های خود، محصولات این شرکت را دقیقا همانند آنچه در بازار وجود ندارد ترسیم نمی‌کند و چه بسا دایره‌ای بودن اپل واچ حاضر در این پتنت‌ نیز به همین دلیل باشد.

    منبع : فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر