اگر مشکل بی‌خوابی دارید بدون گوشی هوشمندتان به کمپ بروید!

بررسی ها نشان داده است، حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیون نفر از جمعیت آمریکا از بی‌خوابی رنج می‌برند، این آمار در دیگر نقاط دنیا به همین صورت است و بی‌خوابی، گریبان افراد بسیاری را بر کره زمین گرفته است،

اگر مشکل بی‌خوابی دارید بدون گوشی هوشمندتان به کمپ بروید!
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بررسی ها نشان داده است، حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیون نفر از جمعیت آمریکا از بی‌خوابی رنج می‌برند، این آمار در دیگر نقاط دنیا به همین صورت است و بی‌خوابی، گریبان افراد بسیاری را بر کره زمین گرفته است، این امر باعث شده است تا تحقیقات گسترده‌ای در مورد بی‌خوابی صورت گیرد و بر اساس جدیدترین نتایج بدست آمده از این تحقیقات، رفتن به بیرون از شهر و کمپ‌ زدن می‌تواند درمانی برای بی‌خوابی باشد البته به شرط اینکه گوشی همراه خود را نبرید!


    بی‌خوابی دارید بدون گوشی هوشمندتان


    تحقیقات و بررسی های مختلف ثابت کرده است که گوشی‌های همراه و تبلیت‌‌ها فرآیند خواب را مختل می‌کنند، علت این امر بیشتر به خاطر نور مصنوعی صفحه‌نمایش‌های این دستگاه‌های هوشمند است، به هین دلیل فردی که قبل از خواب شبانه وقت خود را در تلگرام یا دیگر اپلیکیشن‌‌های موبایل سپری می‌کند، احتمال بسیاری وجود دارد که خواب کافی و مفیدی نداشته باشد.

    بهتر است بدانید اگر شب‌ها خواب خوبی نداشته باشید، در کنار کم حوصلگی و خواب‌آلودگیِ روز بعد، ممکن است دچار بیماری‌های خطرناکی همچون سرطان، کاهش وزن و احتمال وقوع تصادفات نیز از عوارض جانبی کم خوابیدن است. به همین دلیل گذراندن چند شب در کمپ‌ مستقر در بیرون از شهر به شرط اینکه از گوشی‌های همراه دور باشید، باعث می‌شود تا چرخه خواب بدن به حالت طبیعی خود برگردد.

    دانشمندان برای بررسی و اثبات این نظریه، آزمایش‌های مختلفی انجام دادند و  داوطلبان را راهی کوه کردند تا در کوه چادر زده و بدون نور‌های غیر طبیعی مثل نور چراغ قوه و گوشی‌های همراه شب و روز را سر کنند. در این آزمایش‌ها مشخص شد چرخه خواب این افراد پس از گذشت چند روز به حالت طبیعی خود باز می‌گردد و شب‌‌ها زودتر به خواب بروند.

    بر همین اساس می‌توان گفت ممکن است کمپ رفتن برای شما سخت و دشوار باشد، اما اگر خواب خوبی در شب ندارید، حداقل چند ساعت قبل از خواب، قید گوشی و سایر منابع نوری که نورهای غیرطبیعی دارند را بزنید، بدون هیچ شکی اگر این کار را چندین روز تکرار کنید، شب‌ها کمتر دچار بی‌خوابی می شوید.

    منبع : فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر