ایرفون بی سیم BeatsX سرانجام با قیمت 150 دلار عرضه‌ شد

کاملا شبیه به PowerBeats 3 و Airpods قبل از خود آنها، قابلیت‌های خیلی زیادی را به کاربران ارائه می‌کنند که مشابه آن‌ها در هدفون‌های بلوتوثی سنتی می توان به وفور روئیت کرد

ایرفون بی سیم BeatsX سرانجام با قیمت 150 دلار عرضه‌ شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    کاملا شبیه به PowerBeats 3 و Airpods قبل از خود آنها، قابلیت‌های خیلی زیادی را به کاربران ارائه می‌کنند که مشابه آن‌ها در هدفون‌های بلوتوثی سنتی می توان به وفور روئیت کرد.

    اگر با دستگاهی که از iOS استفاده می‌شود باهم جفت شوند، مراحل اتصال آن‌ها به دستگاه به طرز باور نکردنی آسان و راحت خواهد بود. تنها کاری که باید انجام بدهیم این است که باید مطمئن شوید بلوتوث در آیفون یا آی‌پد شما فعال هست، BeatsX در نزدیکی آن قرار می گیرد و بعد کلید  پاور را برای چند ثانیه نگه‌دارید. با انجام دادن این کار، دستگاه iOS پیامی را مبنی بر اینکه قادر به دیدن BeatsX در نزدیکی حوالی خود است را نمایش می‌دهد. با لمس دکمه Connect، BeatsX به‌صورت مجازی به هر دستگاه اپلی که به حساب iCloud شما دسترسی داشته باشد متصل خواهد شد. در مقایسه با گوشی های مشابه، تراشه W1 اپل باعث افزایش فاصله تحت پشتیبانی و بهبود عملکرد عمر باتری آن می‌شود. بنابراین می‌توانید از BeatsX همراه با گجت‌های غیر اپلی نیز استفاده کنید، اما آگاه باشید که اتصال آن به دستگاه اصلا ساده نخواهد بود، چون تمام قابلیت های تراشه W1 به کار گرفته نمی‌شود.




    گفته شده است که BeatsX با یک‌بار شارژ تا 8 ساعت کار را می تواند دوام بیاورد و با کمک تکنولوژی شارژ سریع فقط با 5 دقیقه شارژ، می‌توان تا 2 ساعت از BeatsX استفاده کرد. برخلاف طراحی تک سایزی AirPod، BeatsX با چهار سری با اندازه‌های مختلف ارائه می‌شود تا کاملاً در گوش کاربر محکم قرار می گیرد. به‌این‌ترتیب حتی در ورزش‌های پرتحرک مشکل بیرون افتادن ایرفون‌ها را به هیچ عنوان نخواهید داشت.

    در حال حاضر می‌توان BeatsX را در وب‌سایت اپل در چهار رنگ خاکستری، سفید، آبی و مشکی با قیمت 149.95 دلار خریداری کرد. هر دو نسخه مشکی و سفید ای ایرفون ها در یک روز کاری ارائه می‌شوند، اما نسخه آبی بین 7 تا 10 روز و نسخه خاکستری 2 تا 3 هفته بعد از سفارش تحویل داده می‌شوند.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر