با تبلیغات در گوگل ادوردز کسب‌و‌کار خود را توسعه دهید

همانطور که اشاره کردیم گوگل ادوردز، یک پلتفرم تبلیغاتی است که توسط گوگل طراحی و اجرا شده است. درواقع کمپانی گوگل این پلتفرم تبلیغاتی را با هدف اینکه کسب‌و‌کارهای مختلف، تبلیغات محصولات و خدمات خود را در آن قرار دهند طراحی کرده است. جالب است بدانید که کمپانی گوگل بیشترین راه درآمد خود را از طریق این پلتفرم تبلیغاتی فراهم می‌کند.

با تبلیغات در گوگل ادوردز کسب‌و‌کار خود را توسعه دهید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    خیلی از روش‌های تبلیغات اینترنتی را امتحان کرده‌اید اما آنطور که انتظار داشته‌اید نتیجه نگرفته‌اید؟ تاکنون برای تبلیغات در اینترنت چقدر بیهوده هزینه کرده‌اید اما بازخورد مثبتی دریافت نکرده‌اید؟ نگران نباشید ما به شما استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل یعنی، گوگل ادوردز را پیشنهاد می‌کنیم که با وجود تمامی ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که دارد نه‌تنها موجب رشد و توسعه کسب‌و‌کار شما می‌شود بلکه دو برابر آنچه که برای قرار دادن تبلیغات در این پلتفرم سرمایه‌گذاری می‌کنید را به شما باز می‌گرداند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را با تبلیغات در گوگل ادوردز و هر آنچه که لازم است درمورد آن بدانید آشنا کنیم.

     

    گوگل ادوردز

     

    گوگل ادوردز چیست؟

    همانطور که اشاره کردیم گوگل ادوردز، یک پلتفرم تبلیغاتی است که توسط گوگل طراحی و اجرا شده است. درواقع کمپانی گوگل این پلتفرم تبلیغاتی را با هدف اینکه کسب‌و‌کارهای مختلف، تبلیغات محصولات و خدمات خود را در آن قرار دهند طراحی کرده است. جالب است بدانید که کمپانی گوگل بیشترین راه درآمد خود را از طریق این پلتفرم تبلیغاتی فراهم می‌کند. چراکه گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو از تعداد کاربران بسیار زیادی برخوردار بوده که اکثر آن‌ها برای دیده‌شدن در دنیای وب از گوگل ادوردز برای تبلیغات استفاده می‌کنند. اما چرا باید از گوگل ادوردز برای تبلیغات اینترنتی خود در دنیای وب استفاده کنیم؟ و اینکه چرا بهتر است این روش تبلیغات اینترنتی را نسبت به سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی ترجیح دهیم؟ دلایل متعددی وجود دارد که شما را قانع می‌کند، بهترین روش تبلیغات اینترنتی که می‌توانید با استفاده از آن کسب‌و‌کار خود را به صورت چشم‌گیری توسعه دهید، تبلیغ گوگل ادوردز است. در ادامه با ما باشید تا تمامی دلایل استفاده از این روش تبلیغات اینترنتی را بررسی کنیم.  

     

    دلایل استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز

     

    گوگل ادوردز

     

    افزایش رتبه وب سایت در مدت زمان کوتاه

     

    تبلیغات ادوردز بر اساس کلمات کلیدی که شما برای آگهی خود تعیین می‌کنید برای کاربران نمایش داده می‌شود به‌گونه‌ای که شما هنگام قرار دادن یک تبلیغ در اکانت گوگل ادوردز خود باید کلمات کلیدی که توسط کاربران زیادی سرچ می‌شوند را قرار دهید تا کاربران در مرورگر گوگل خود با جستجو همان کلمات کلیدی بتوانند تبلیغات شما را در گوگل پیدا کرده و با کلیک بر روی آن به وب سایت شما منتقل شوند. 

    باتوجه به اینکه کاربران با اهداف متفاوتی تصمیم می‌گیرند تبلیغات خود را در گوگل ادوردز قرار دهند خیلی از کاربران تنها به این دلیل که گوگل ادوردز موجب می‌شود رتبه وب سایت‌ها در مدت زمان کوتاهی بالا بیاید، از گوگل ادوردز استفاده می‌کنند. چراکه امروزه کاربران به دنبال هر چیزی که باشند از طریق لپ‌تاپ، گوشی و یا هر دیوایس دیگری، وارد گوگل می‌شوند و موضوع مورد نظر خود را جستجو می‌کنند از این‌رو گوگل از تعداد کاربران بالایی برخوردار است که با جستجوی کلمات کلیدی که شما در تبلیغات خود قرار داده‌اید می‌توانند تبلیغات شما را مشاهده کرده و وارد وب سایت شما شوند از این‌رو زمانی که از روش تبلیغاتی گوگل ادوردز برای تبلیغات اینترنتی خود استفاده می‌کنید باید منتظر ورود سیل عظیمی از کاربران به وب سایت خود باشید. همانطور که می‌دانید کرولرهای گوگل که وب سایت‌ها را رصد می‌کنند بر روی تعداد بالای بازدیدها و همچنین زمان ماندگاری کاربران مختلف در وب سایت‌ها حساس هستند از این‌رو است که با استفاده از گوگل ادوردز تعداد بازدیدها از وب سایت شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کرده و درنتیجه موجب می‌شود رتبه سئو وب سایت شما در مدت زمان کوتاهی افزایش پیدا کند و بیشتر از قبل در دنیای وب دیده شوید. 

     

    جذب مخاطبین هدف

     

    برای مثال اگر شما فروشگاه آنلاین کفش دارید تنها به کاربرانی نیاز دارید که قصد داشته باشند کفش خریداری کنند، به این معنا که شما به هر نوع کاربری احتیاج ندارید که تنها وارد وب سایت شما شود و چرخی در آن بزند و آن را ترک کند بلکه شما به کاربرانی نیاز دارید که برای خرید کفش مصمم هستند از این‌رو وارد وب سایت شما شده و کفش موردعلاقه خود را خریداری می‌کنند. بنابراین شما باید بر روی جذب مخاطبین هدف خود تمرکز کنید و سعی آن‌ها را به وب سایت خود بکشانید اما چطور؟ با استفاده از گوگل ادوردز البته طراحی سایت مناسب نیز در نگه‌داشتن کاربران حائز اهمیت است. شما می‌توانید تبلیغات وب سایت خود را با کلمات کلیدی فروشگاه آنلاین کفش، خرید انواع کفش و ... در گوگل ادوردز قرار دهید. در این صورت کاربرانی که به دنبال خرید کفش به صورت آنلاین در گوگل هستند با جستجو همین کلمات کلیدی تبلیغ وب سایت شما را مشاهده کرده و وارد وب سایت شما می‌شوند و کفش مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. 
    بنابراین گوگل ادوردز برخلاف سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی مانند بنرهای تبلیغاتی در برخی از وب سایت‌های مطرح در گوگل که به دلیل جذابیتی که دارند هر نوع کاربری را به وب سایت شما می‌کشانند، تنها مخاطبین هدف شما را که واقعا قصد خرید کفش را دارند به فروشگاه آنلاین کفش شما می‌آورد. 

     

    گوگل ادوردز

     

    بازگشت هزینه

     

    می‌توانید یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی را نام ببرید که دو برابر آن مبلغی که برای آن هزینه کرده‌اید را به جیب شما بازگردانده باشد؟ یکی از معدود روش‌های تبلیغات اینترنتی که دو برابر آنچه که برای تبلیغات در آن هزینه کرده‌اید را به شما بازمی‌گرداند، گوگل ادوردز است. از آنجایی که با تبلیغات در گوگل ادوردز می‌توان خیلی سریع‌تر از سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی به نتیجه رسید، خیلی سریع‌تر هم می‌توان با دریافت بازخوردهای مثبتی مانند افزایش بازدیدها از وب سایت که منجر به افزایش فروش می‌شود  به دو برابر آن مبلغی که برای تبلیغات در گوگل ادوردز هزینه شده دست پیدا کرد. 

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر