با صدای AKG سطح جدیدی از تجربه صوتی در محصولات گلکسی سامسونگ ارائه می‌شود

کمپانی سامسونگ الکترونیکس توانست با همکاری برترین شرکت فناوری متصل در زمینه خودرو ، بازارهای مصرفی و تجاری یعنی صنایع بین الملل هارمان در نمایشگاه MWC 2017 را در سطح جدیدی از تجربه صوتی را در دستگاه های گلکسی ارائه نماید. 

با صدای AKG سطح جدیدی از تجربه صوتی در محصولات گلکسی سامسونگ ارائه می‌شود
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کمپانی سامسونگ الکترونیکس توانست با همکاری برترین شرکت فناوری متصل در زمینه خودرو ، بازارهای مصرفی و تجاری یعنی صنایع بین الملل هارمان در نمایشگاه MWC 2017 را در سطح جدیدی از تجربه صوتی را در دستگاه های گلکسی ارائه نماید. محصولات جدید گلکسی کمپانی سامسونگ دارای صدای AKG شرکت هارمان بهره خواهند برد که توانست جایزه گرمی را هم به نفع خود به دست آورد. شرکت های سامسونگ و هارمان توانستند شراکتشان را از سال 2016 شروع نمایند. حالا مدتی بعد توافق نامه جدیدی برای تلفیق کامل امضا گردید. در مرحله اول همکاری صوتی ، کمپانی سامسونگ تب اس 3 یا 4 بلندگو به همراه صدای استریوی تنظیم شده با AKG عرضه شد. تبلت Galaxy Tab S3 به کمک پخش برتر ویدیوی K4 و هم چنین یک نمایشگر Super AMOLED دارای تجربه ای سینما مانند را به همراه بهره وری های S Pen ارائه خواهد کرد. بلندگوها با صدای AKG در تبلت صدایی خالص و بدون اختلال و به هم ریختگی ارائه خواهد کرد. این کار تجربه آکوستیک واقعا همه جانبه را برای کاربران فراهم خواهد کرد. بلندگوها هم چنین به طور خودکار و با توجه به قرار داشتن دستگاه در حالت لنداسکیپ یا پورتره تنظیم خواهد کرد تا شما بتوانید بالاترین کیفیت صدا را فراهم کنید.


    کمپانی سامسونگ

     

    صدای AKG به گوشی های گلکسی سامسونگ وارد می‌شوند

    کمپانی سامسونگ و هارمان همکاریشان را با وارد کردن تجربه برتر برای گوش کردن به صدای AKG در گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ توسعه بدهند. به‌زودی با انتخاب گوشی‌ های هوشمند گلکسی، کاربران امکان لذت بردن از صدایی طبیعی و خالص را با هندزفری تنظیم شده با AKG به دست می‌آورند که در داخل جعبه به همراه گوشی‌ عرضه می‌شوند.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر