بازی ماجرایی Kathy Rain

بازی Kathy Rain از بازی‌های هیجانی و ماجراجویی بوده که شمارا با شخصیت اول بازی یعنی کتی که یک روزنامه‌نگار باهوش و حرفه‌ای است آشنا می کند تا با کمک امکاناتی که در اختیار دارد به راز قتل پدربزرگش می خواهد پی ببرد

بازی ماجرایی Kathy Rain
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بازی Kathy Rain از بازی‌های هیجانی و ماجراجویی بوده که شمارا با شخصیت اول بازی یعنی کتی که یک روزنامه‌نگار باهوش و حرفه‌ای است آشنا می کند تا با کمک امکاناتی که در اختیار دارد به راز قتل پدربزرگش می خواهد پی ببرد. این نوع بازی شما را به چالش‌های فکری و جالبی می‌کشاند.




    کتی روزنامه‌نگاری است که پدربزرگش را به طرز خیلی مشکوکی از دست داده و او را کشته اند و هم اکنون به زادگاهش برگشته تا این راز را کشف کند. او با دوچرخه‌ به مکان‌های مختلف سفر می کند و از افراد مختلفی راجب به مرگ مشکوک پدربزرگش تحقیق می کند. در مدت طول بازی بازیکن حرف های مختلفی را می‌بیند و بر اساس جواب هرکدام به تحقیقاتش ادامه می‌دهد. کتی یک دفترچه یادداشت و یک جعبه سیگار دارد که سرنخ های او نیز در این ماجرا می‌باشند.

    در این ماجرا سوالات زیادی برای کتی پیش می آید و با افراد متفاوتی گفتگو می کند. اینکه چرا پدربزرگش آن شب در آن مکان بوده و یا اینکه چرا مردم آن منطقه دچار یک نوع جنون هستند و سوالاتی مانند این ها که با تحقیق و پیش روی در ماجرا باید جواب همه آن‌ها را پیدا کرد. بازی دارای موسیقی جذاب و هیجان انگیزی است که بر خلاف گرافیک پایین و بد آن، بازیکن‌ را به راحتی به خود جذب می کند.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر