تعرفه گوگل ادوردز چه‌قدر است؟

بر اساس تمامی تحقیقات و بررسی‌هایی که بر روی کاربران گوگل ادوردز صورت گرفته است، کسب‌وکارهای بزرگی در این پلتفرم تبلیغاتی دارای چنیدن کمپین تبلیغاتی هستند که با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند در دنیای اینترنت بین سایر برندها و کمپانی‌های معروف دیده شوند و به شهرت برسند از این‌رو توانسته‌اند با افزایش کاربران وب سایت خود، فروش محصولاتشان را به طرز چشم‌گیری افزایش داده و به مرور زمان توسعه پیدا کنند. 

تعرفه گوگل ادوردز چه‌قدر است؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    همانطور که می‌دانید باید برای رقابت و مطرح شدن در دنیای اینترنت، بین تمامی کسب‌و‌کارهای اینترنتی که روز به روز پیشرفت می‌کنند، علاوه‌بر طراحی سایت، تبلیغات اینترنتی قدرتمندی را آغاز کنید که مسلما به هزینه زیادی هم نیاز دارد اما امکان دارد این تبلیغات اینترنتی که هزینه زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید خیلی نتیجه‌بخش نباشد و بازخورد مثبتی برای شما و کسب‌و‌کارتان نداشته باشد. اما ما قصد داریم یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی که نیازی به پرداخت هزینه‌های خیلی گزاف ندارد و علاوه‌براین بازخورد مثبتی هم برای شما و کسب‌و‌کارتان به همراه خواهد داشت را به شما معرفی کنیم و همچنین روند محاسبه قیمت آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم. 

     

    تعرفه گوگل ادوردز

     

    گوگل ادوردز چیست و چه مزیتی دارد؟

    بهترین روش تبلیغات اینترنتی که قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم، تبلیغات در گوگل ادوردز است. مطمعنا نام این پلتفرم تبلیغاتی بارها به گوشتان خورده است اما تاکنون دقیقا با معنا و مفهوم آن آشنایی نداشته‌اید. همانطور که اشاره کردیم گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغاتی است اما همانطور که از نامش پیداست توسط کمپانی گوگل با هدف تبلیغات صاحبین کسب‌و‌کارهای مختلف در آن طراحی و اجرا شده است. 

    کمپانی گوگل با طراحی و اجرا پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادوردز، این امکان را برای صاحبین وب‌ سایت‌ها و همچنین کسب‌و‌کارهای مختلف فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند تبلیغات محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند را به گوش میلیون‌ها، میلیون کاربران گوگل برسانند و از این طریق علاوه‌بر افزایش رتبه وب سایت خود بتوانند با افزایش فروش محصولاتی که دارند کسب‌و‌کار خود را به شکل ویژه‌ای گسترش بدهند. 

     

    تعرفه گوگل ادوردز

    بر اساس تمامی تحقیقات و بررسی‌هایی که بر روی کاربران گوگل ادوردز صورت گرفته است، کسب‌وکارهای بزرگی در این پلتفرم تبلیغاتی دارای چنیدن کمپین تبلیغاتی هستند که با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند در دنیای اینترنت بین سایر برندها و کمپانی‌های معروف دیده شوند و به شهرت برسند از این‌رو توانسته‌اند با افزایش کاربران وب سایت خود، فروش محصولاتشان را به طرز چشم‌گیری افزایش داده و به مرور زمان توسعه پیدا کنند. 

    اما سوال مهمی که در این زمینه ایجاد می‌شود این است که چرا کسب‌و‌کارهای زیادی در حال استفاده از این روش تبلیغات اینترنتی هستند؟ و اینکه چرا خیلی از وب سایت‌های فروشگاهی توانسته‌اند با استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز پیشرفت کنند و فروش بالایی داشته باشند؟ درواقع یکی از معدود روش‌های تبلیغات اینترنتی که به دلیل مزایا و آپشن‌های زیادی که دارد بهترین شرایط را برای رشد یک کسب‌و‌کار فراهم می‌کند و از همه میزان سرمایه‌ای که برای تبلیغات در آن اختصاص داده‌اید را به شما بازمی‌گرداند، گوگل ادوردز است. از این‌رو کاربرانی که از این روش برای تبلیغات محصولات و یا کسب‌و‌کار خود در فضای اینترنت استفاده می‌کنند اطمینان دارند که هزینه‌ای که در قبال تبلیغات در آن پرداخت می‌کنند به آن‌ها بازگردانده می‌شود. بنابراین بدیهی است که خیلی از کاربران و همچنین برندهای بزرگ از این روش برای تبلیغات در گوگل استفاده کنند. در ادامه شما را با یکی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌کنیم. 

     

    با گوگل ادوردز برندسازی کنید!

    جالب است بدانید جدا از اینکه خیلی از کسب‌و‌کارها برای افزایش رتبه وب سایت، افزایش فروش محصولات و درنتیجه رشد و توسعه خود در گوگل ادوردز تبلیغات می‌گذارند، خیلی از کسب‌و‌کارها هم هستند که تنها برای هدف بلندمدت خود یعنی برندسازی از پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادوردز استفاده می‌کنند. اما چرا؟ یعنی گوگل ادوردز تا این حد می‌تواند در توسعه یک کسب‌و‌کار و شناخته‌شدن آن نقش داشته باشد؟ 
    مطمعنا پاسخ مثبت است. گوگل ادوردز به چند دلیل بهترین روش برای برندسازی است که این دلایل شامل: دیده‌شدن در دنیای وب و تاثیرگذاری بلندمدت بر روی کاربران نسبت به سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی است. شاید باورش سخت باشد اما هر دوی این دلایل موجب برندسازی می‌شوند. چراکه گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو بیشترین تعداد کاربر و بازدیدکننده را در جهان دارد از این‌رو هر کاربری به دنبال هر چیزی که باشد آن را در گوگل سرچ می‌کند، از آنجایی که تعداد کاربران گوگل خیلی زیاد است بنابراین تعداد کاربران زیادی تبلیغات شما در این موتور جستجو مشاهده کرده و درنهایت بر روی آن کلیک می‌کنند و وارد وب سایت شما می‌شوند بنابراین با سیل عظیمی از کاربران در وب سایت خود روبه‌رو می‌شوید. این مسئله بدین معنا است که با گوگل ادوردز خیلی سریع در دنیای وب دیده می‎‌شوید. از طرفی تبلیغات در گوگل ادوردز نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی تاثیر ماندگارتری در ذهن کاربران دارد و همین مسئله موجب می‌شود که اعتبار شما نزد کاربرانتان افزایش پیدا کند و همانطور که می‌دانید افزایش اطمینان و اعتیار کسب‌و‌کار شما نزد مردم، یکی از مهم‌ترین عوامل‌ برای برندسازی است. 

     

    تعرفه گوگل ادوردز

     

    قیمت گوگل ادوردز چگونه محاسبه می‌شود؟

    در ذهن افراد تازه‌کار در زمینه تبلیغات اینترنتی که قصد دارند تبلیغات خود را در گوگل ادوردز ثبت کنند تا بهتر دیده شوند، سوالاتی از این قبیل که هزینه گوگل ادوردز چه‌قدر است؟ و یا اینکه هزینه تبلیغات در این پلتفرم تبلیغاتی به چه شکل محاسبه می‌شود؟ وجود دارد که در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد.
    قبل از اینکه به نحوه محاسبه هزینه ادوردز بپردازیم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که نمی‌توان نرخ دقیقی را برای قیمت تبلیغات در این پلتفرم تعیین کرد چراکه نرخ تبلیغات در آن به عوامل متعددی بستگی دارد که بر اساس آن‌ها این نرخ افزایش و یا کاهش پیدا می‌کند. این عوامل شامل نرخ کلیک شما و یا CTR، کلمات کلیدی، صفحه Landing Page، متن آگهی و میزان فعالیت حساب کاربری شما در گوگل ادوردز هستند. اگر با نرخ کلیک یا CTR آشنایی ندارید لازم است بگوییم که منظور از نرخ کلیک، تعداد کلیک‌هایی است که بر روی تبلیغات شما در گوگل توسط کاربران صورت می‌گیرد. چراکه صورت حسابی که در گوگل ادوردز برای شما تنظیم می‌شود بر اساس هر کلیکی است که کاربران بر روی تبلیغات شما در گوگل انجام می‌دهند. 

    می‌توان گفت که میانگین نرخ تبلیغات در بخش Search Network بین 1 تا 2 دلار به ازای هر کلیک است و میانگین نرخ تبلیغات در بخش Display Network به ازای هر کلیک کمتر از 1 دلار است. اما منظور از بخش‌های  Search Network و Display Network در گوگل ادوردز چیست؟ درواقع تبلیغات در گوگل ادوردز به دو بخش شامل:  Search Network و Display Network تقسیم می‌شود. به‌گونه‌ای که هنگام ساخت اکانت در این پلتفرم باید یکی از این بخش‌ها را انتخاب کنید تا نحوه انتشار تبلیغات شما در گوگل دقیقا مشخص شود. زمانی که کاربر در اکانت خود در این پلتفرم تبلیغاتی Search Network را انتخاب می‌کند، تبلیغات او به شکل یک لینک متنی در نتایج جستو نمایش داده می‌شود. اما زمانی که Display Network را انتخاب کند تبلیغات او به صورت بنری در تعداد زیادی وب سایت پربازدید منتشر می‌شود تا کاربران آن وب‌سایت‌ها این تبلیغات را مشاهده کنند. 



    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر