تعیین زمان عرضه دوربین GoPro Hero 6

شرکت گوپرو (GoPro) در مدت زمان اخیر مسیر پر پیچ و خمی را طی نموده است. این شرکت نخستین پهپاد تولید خود را در نیمه های سال 2016 میلادی به بازار عرضه کرد که نام آن کارما (Karma) گذاشت. 

تعیین زمان عرضه دوربین GoPro Hero 6
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    شرکت گوپرو (GoPro) در مدت زمان اخیر مسیر پر پیچ و خمی را طی نموده است. این شرکت نخستین پهپاد تولید خود را در نیمه های سال 2016 میلادی به بازار عرضه کرد که نام آن کارما (Karma) گذاشت. بعد از گذشت یک ماه از عرضه این محصول مجبور شد در حدود 2500 دستگاه که فروخته شده بود را به کارخانه برگرداند. به همین دلیل حدود 116 میلیون دلار ضرر به این شرکت وارد گردید. این شرکت قصد دارد تا ضرر وارد شده را با عرضه معروف ترین محصول خود در دنیای اکشن کمراها و سوددهی بی نظیر پیش بینی شده ای را برای آن جبران نماید. با توجه به گفته های مدیر عامل گوپرو یعنی نیکولاس وودمن زمان عرضه دوربین GoPro Hero 6 در سال 2017 تعیین گردیده است. با تعیین زمان دقیق عرضه دوربین GoPro Hero 6 در سال 2017 این شرکت قصد دارد تا ثابت کند که در هر سال یا در هر دو سال قصد دارد یک محصول جدید به دنیای دوربین های اکشن اضافه نماید. 


    دوربین شرکت گوپرو


    اگر توجه کرده باشید دوربین های زیادی به بازار عرضه می شوند اما هیچ کدام ویژگی های دوربین GoPro Hero 6 یعنی مقاومت در آب و ضربه و همین طور ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند ضبط ویدیو به طور خاص در زمینه فیلمبرداری برخوردار نمی باشند. علاوه بر این مواردی که در مورد این محصول ذکر شد گوپرو توانست مدتی قبل با خرید اپلیکیشن ویرایش ویدیوی کوئیک و تغییر نام آن به نام خود گام بزرگی در دنیای نرم افزار بردارد. با استفاده از این نرم افزار کاربران این محصول خواهند توانست ویدیوهای ضبط شده خود را سریعا به گوشی هوشمند خود منتقل کرده و آن را پیش از بارگذاری در شبک هاهی اجتماعی با استفاده از نرم افزار گوپرو به صورت حرفه ای ویرایش نمایند.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر