جایگزینی گوشی های اندرویدی با ویندوزی در شهرداری نروژ

با توجه به جدیدترین اطلاعاتی که توسط نشریه نروژی Digi.no انتشار داده شده است، بیشتر از 100 شهرداری در کشور نروژ به دنبال راهی برای استفاده از گوشی های اندرویدی به جای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند

جایگزینی گوشی های اندرویدی با ویندوزی در شهرداری نروژ
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    با توجه به جدیدترین اطلاعاتی که توسط نشریه نروژی Digi.no انتشار داده شده است، بیشتر از 100 شهرداری در کشور نروژ به دنبال راهی برای استفاده از گوشی های اندرویدی به جای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند. علت این که  شهرداری نروژ از گوشی های ویندوزی استقبال می کردند، امنیت بالای آن می باشد. اما کمبود گوشی های ارزان قیمت سبب شده تا مدیران خود را برای استفاده از گوشی های ارزان اندرویدی آماده نمایند.



    سال قبل و بعد از فروش بخش موبایل شرکت مایکروسافت ، ساکنین اهل کوپرتینو به ساکنین شخص ثالث امید داشتند تا گوشی های ویندروزی در انواع مختلفی تولید شود. اما آن ها در این زمینه موفق نبوده و نیاز کاربران را برطرف نکردند. علاوه بر شهرداری نروژ ، وزارت بهداشت و درمان و مراقبت هم قصد دارند تا از پلتفرم ویندوز که دارای سیستم Gerica می باشد استفاده نمایند. زیرا برای دسته بندی سوابق بیماران و دسترسی به اطلاعات آن ها به صورت دیجیتالی بر اساس ویندوز طراحی و توسعه دهند نیاز داشتند.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر