عمر باتری گلکسی ای 5 2017 با توجه به نتایج آزمایش ها فوق العاده می باشد

کمپانی سامسونگ چندی قبل از نسخه 2017 تلفن های هوشمند اقتصادی سری A رونمایی کرد. در این میان گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) به دلیل هم اندازه بودن با پرچمدار فعلی سامسونگ بیشتر از بقیه مدل ها مورد توجه قرار گرفته است.

عمر باتری گلکسی ای 5 2017 با توجه به نتایج آزمایش ها فوق العاده می باشد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کمپانی سامسونگ چندی قبل از نسخه 2017 تلفن های هوشمند اقتصادی سری A رونمایی کرد. در این میان گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) به دلیل هم اندازه بودن با پرچمدار فعلی سامسونگ بیشتر از بقیه مدل ها مورد توجه قرار گرفته است.با توجه به آزمایش هایی که در این خصوص صورت گرفته است عمر باتری گلکسی ای 5 2017 بسیار بالا می باشد که در مقایسه با پرچمداران سامسونگ و دیگر شرکت ها عملکرد بهتریاز خود به جا گذاشته است.  گوشی موردنظر مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی و باتری 3000 میلی آمپری می باشد که تا 13 ساعت وب گردی روی شبکه نسل سوم ، 16 ساعت روی شبکه 4G LTE و 18 ساعت بر روی شبکه وای فای دوام خواهد داشت. بدین ترتیب عمر باتری گلکسی ای 5 2017 با استفاده معمولی در حدود دو روز خواهد بود که اگر از اینترنت استفاده ندانی نداشته باشید ممکن است تا سه روز از اتصال شارژ به تلفن همراه بی نیاز باشید.


    عمر باتری گلکسی ای 5 2017


    ما برای این که به نتایج قطعی برسیم بر روی باتری سفارشی بر روی گلکسی ای 5 تست کردیم تا بدین صورت میزان ارقامی که کمپانی سامسونگ اعلام نموده بود را بسنجیم. گوشی موردنظر از چیپ مدرن 14 نانومتری و بسیار کم مصرف اگزینوس استفاده می کند که برای ذخیره انرژی باتری بسیار موثر می باشد. هم چنین نمایشگر فول اچ دی دستگاه به اندازه نمایشگرهای QHD مصرف باتری را بالا نخواهد برد.

    با توجه تستی که انجام شد ثابت شد که ادعاهای سامسونگ کاملا درست بوده است. در آزمایش سفارشی میزان نور صفحه نمایش روی 200 نیت تنظیم شده که برایاستفاده در محیط های بسته کاملا مناسب خواهد بود. بارتی اسمارت فون جدید سامسونگ در این تست توانست 11 ساعت و 9 دقیقه دوام داشته باشد. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر